Support & Ope­ra­tions Engineer til Service Desk


Du får

  • Mulighed for at arbejde med support og operation i en innovativ virksomhed
  • Et fantastisk team af dygtige kolleger
  • En dynamisk og fleksibel arbejdsplads, hvor vi løfter i flok

Dine opgaver

  • Levere professionel 1st + 2nd level support
  • Håndtering af Cloudbaserede Services: Modern Workplace, Offeice365, Exchange Online, Microsoft Azure
  • Håndtering af MS Serverplatforme Windows, AD, SQL, Exchange, RDS, ISS mm. og arbejde med virtualiseringsplatformene VMware og/eller Hyper-V

Du er

  • Erfaren Support & Operations Engineer med 3-5 års erfaring i en lignende rolle
  • Du er proaktiv, tænker ud af boksen, er en teamplayer og kommunikerer ubesværet på alle niveauer
  • Du arbejder målrettet, og sætter en ære i at afslutte dine opgaver

Vil du være en del af en spændende transformationsrejse? Har du erfaring med og mestrer disciplinerne omkring klassisk it-drift og support? Kan du se dig selv i et cloudbaseret miljø med professionelle og humoristiske kolleger samt sociale aktiviteter? Trives du med at hjælpe kunderne med en hvilken som helst problemstilling, de introducerer os for? Så har vi stillingen til dig!

I rollen som Support & Operations Engineer i vores Service Desk vil du blive en del af et kompetent team, hvor vi arbejder med kundeservice såvel som IT-Support. Du vil være ansvarlig for at give kunderne en god oplevelse hele vejen gennem et sagsforløb, hvor du følger opgaverne helt til dørs.

Hvad forventer vi af vores Support & Operations Engineer?

Dine ansvarsområder

  • Du leverer professionel 1st og 2nd level support
  • Du kan håndtere Cloudbaserede Services: Modern Workplace, Office365, Exchange Online, Microsoft Azure
  • Du vil være ansvarlig for håndtering af MS Serverplatforme Windows, AD, SQL, Exchange, RDS, ISS m.m. og arbejde med virtualiseringsplatformene VMware og/eller Hyper-V

Din profil

  • Du har 3-5 års erfaring med support og operation i en ServiceDesk
  • Du har erfaring med håndtering af Cloudbaserede Services: Modern Workplace, Offeice365, Exchange Online, Microsoft Azure
  • Du har erfaring med håndtering MS Serverplatforme Windows, AD, SQL, Exchange, RDS, ISS m.m.
  • Kendskab til Citrix miljø vil være en fordel men ikke et krav
  • Du har erfaring med virtualiseringsplatformene VMware og/eller Hyper-V
  • Du har kendskab til ITIL principperne inden for Incident, Change samt Problem Management
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på et professionelt niveau
  • Du er detaljeorienteret, selvstartende og proaktiv
  • Du er en udpræget holdspiller, der trives og motiveres af at arbejde tæt sammen med dine kollegaer

Vi løser forretningsudfordringer med IT-løsninger

Vi mener, at den digitale verden er kernen i enhver virksomhed, og vi drives af at finde den bedste IT-løsning sammen med vores kunder. Vi er i øjeblikket på en spændende transformationsrejse, hvor vi optimerer vores interne struktur, fra vores systemlandskab til at udfordre traditionelle arbejdsmetoder. Vi inviterer dig på denne spændende rejse, hvor vi konstant er i udvikling og derfor kan du ikke lade være med at vokse sammen med os.

Vil du med på rejsen?

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet det rette match. Vi vil derfor gerne invitere dig til at sende os dit CV og nogle passioneret linjer hvor du fremhæver hvorfor DU netop er det rette match for Sentia. Vi glæder os til at høre fra dig! Hvis du har specifikke spørgsmål vedr. Sentia eller positionen, så send os en e-mail på recruitment.dk@sentia.com.

Gem job