Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

IT-supporter med tid til om­hyg­ge­lig­hed


Har du lyst til at udøve omhyggelig support for en virksomhed, der går det ekstra skridt for kunderne? Kan du hjælpe vores glade kunder med deres IT-løsninger til busser, tog og letbane?

Så er du måske vores næste IT-supporter, der tager imod henvendelser fra vores kunder, hvorefter du løser problemerne selv eller uddelegerer dem til vores serviceteknikere rundt i landet – altid ud fra mantraet, at vi ikke laver halve løsninger.

Turen går til Viborg

Med passagertællingssystemer, GPS-tracking, stoppestedannoncering, video og meget mere i kataloget leverer vi IT-løsninger til den offentlige transport i Danmark fra vores hovedkontor i Viborg.

Vores systemer er selvudviklede, og vi er markedsledende. Vi har få store kunder, og vi gør en dyd ud af at gå lidt længere for vores kunder, end vi burde. Det betyder blandt andet, at når du supporterer, har du tid til at gøre det ordentligt.

Support og dispatch

Det er dig, der møder vores kunder først. Du gør det med en imødekommenhed fra start, så vi sikrer, at vores kunder bliver ved med at føle sig godt behandlet.

Når du bliver kontaktet elektronisk eller over telefonen, danner du dig et overblik over kundens tekniske udfordring og løser den online, hvis du kan. Hvis ikke, samarbejder du med vores udviklingsafdeling, der hjælper dig med deres ekspertviden. Hvis problemet skal klares fysisk, kortlægger du, hvordan en af vores serviceteknikere bedst muligt kan komme ud til kunden.

Som IT-supporter bliver det dig, der:

  • løser IT-problemer online for vores kunder
  • koordinerer og prioriterer opgaver og fordeler de fysiske mellem vores 8 kørende serviceteknikere
  • udfører enkelte fysiske supportopgaver selv, alt efter dine kompetencer
  • rapporterer ift. responstid, antal kald og lignende
  • udarbejder guides til vores kunder, så de selv kan klare simplere udfordringer.

Du kan balancere opgaverne og give god service

Du har det forkromede overblik og en skarp koordineringsevne. Der kan være alt mellem 20 til 50 opgaver i gang, og du skal kunne balancere dem i dit hoved, så du løser de mest presserende først, får fordelt dem på den rigtige måde og sørger for, at intet går tabt.

Samtidig har du kommunikationsevnerne til både at tage dig godt af vores kunder, så de føler sig hørt og hjulpet og til at kunne samarbejde effektivt med dine kolleger – som når du skal koordinere fysiske opgaver med serviceteknikerne.

Derudover har du:

  • en baggrund inden for IT
  • erfaring med kundesupport eller IT-support
  • kørekort B.

Lyder det som noget for dig?

Så send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via nedenstående link og senest den 25. maj 2022. Vi evaluerer ansøgningerne løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Jobindex er partner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Cecilie Skjold på 7245 9602.

Kontaktperson

Cecilie Skjold
IT-rekrutteringskonsulent

Tlf. +45 72 45 96 02

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S søger for Adibus A/S
Publiceret: 27. maj 2022

Arbejdssted

Location Viborg