Ser­vi­ce­min­ded IT-supporter til NIRAS Global IT i Allerød


Er du positiv, lærenem og serviceminded? Vil du være en del af en af Skandinaviens førende rådgivende ingeniørvirksomheder? Lyder det spændende med et godt socialt miljø, hvor work-life balance tages seriøst? Så er det lige dig vi søger!

NIRAS er en international rådgivningsvirksomhed, der arbejder med alt fra procesanlæg og byggeri over energi, miljø og infrastruktur til udviklingsbistand og byplanlægning.

NIRAS spænder bredt – fagligt og geografisk – med 2600 ansatte på 42 kontorer i 21 lande. Selskabet har hovedkvarter i Allerød nord for København.

Du vil blive en del af Global IT, der består af 40 personer fordelt på områderne IT-support, IT-drift og IT-udvikling, og vores vigtigste opgave er at skabe værdi for NIRAS’ forretning, der breder sig over en lang række fagområder.

Jobbet

Din arbejdsplads vil være på vores Allerød kontor, hvor du bliver en del af et globalt IT-support team på 16 personer, hvoraf 5 sidder i Allerød. Der er tale om et meget varierende job, som omhandler 1st level support, administrative opgaver og en spændende omskiftelig hverdag.

Du vil få dine egne ansvarsområder, og hvor dokumentation er en vigtig del af din arbejdsdag. Du vil have backup fra dine kollegaer og selvom vi kan have travlt, glemmer vi bestemt ikke at have det sjovt.

Du vil få mulighed for at udfolde dig på følgende områder:

  • modtagelse, håndtering og løsning af indkomne 1st level supportsager
  • opsætning og nedtagning af arbejdspladser (herunder installation og klargøring)
  • vedligeholdelse af IT-ressourcer (udlåns-maskiner, møde-udstyr, printere m.v.)
  • support af mobiltelefoner
  • administrative opgaver som dokumentation og oprettelse af brugere
  • AV-setup i mødelokaler m.m.

Din profil

Du har efter din uddannelse gjort dig nogle erfaringer med erhvervslivet og du har mod på at prøve kræfter med en større dansk virksomhed.

Du har:

  • flair og forståelse for IT, og er fortrolig med Windows og Office
  • lysten til at dokumentere dit arbejde og følge fælles processer
  • håndtere flere "bolde i luften"
  • engagement, gode kommunikationsevner og er en god holdspiller
  • humor og et positivt sind
  • en ”kundeorienteret”, hjælpsom og serviceminded tilgang
  • evnen til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk... Og gerne andre nordiske sprog

Vi tilbyder

Du får et selvstændigt og udfordrende job i et åbent og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på engagement, ansvarlighed og selvstændighed, og hvor du får mulighed for at arbejde med spændende og varierende opgaver i samarbejde med dygtige kollegaer.
Vi tilbyder gode ansættelsesforhold med tryghedsordning, fleksible personalegoder og arbejdsforhold. Desuden har vi mange aktive personaleklubber inden for sport, kunst, vin m.v.

Vores værdier – vi lytter, vi lærer, vi leverer – er udgangspunktet for, hvordan vi tænker og arbejder, og afgørende for at vi skaber høj kvalitet på tværs af discipliner. Hos NIRAS sætter vi mennesket og, ikke mindst, miljø og klima forrest. Vi indarbejder FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling i vores projekter og tilstræber at levere rådgivning og skabe løsninger, som også gavner næste generation.

Du kan læse mere her www.niras.dk.

Ring og lad os tale om mulighederne

Lyder det som noget for dig, er du meget velkommen til at ringe til IT-support manager, Jonas Larsen på 2023 2025
Eller ansøg direkte jobbet online på niras.dk og vedhæft din ansøgning og CV. Ansøgningsfrist er 13. juni, men vi tager løbende kandidater ind til samtale, så send ansøgningen allerede i dag.

Se også vores andre ledige stillinger på it-jobbank her.

Gem job

NIRAS
Publiceret: 19. maj 2022

Arbejdssted

Location Allerød