Ser­vi­ce­o­ri­en­te­ret og struk­tu­re­ret IT-konsulent til IT-support

Hvis du har interesse i at levere god IT-support til dine kollegaer og en stor evne til at arbejde med ny teknologi, processer og dokumentation – så er du måske vores nye IT-konsulent til IT-support teamet i Lederne.

IT-support spiller en stadig vigtigere rolle i dagligdagen her hos Lederne. Vi samarbejder med en række partnere, som i forskellig udstrækning varetager IT-drift for os.

For at understøtte IT-anvendelse og implementering af ny teknologi og dermed sikre at vores systemer og løsninger er brugbare, opdaterede og til stadighed funktionelle i orden, så varetager IT-support teamet en stor del af disse opgaver.

De primære arbejdsområder vil være daglig support til PC, software, printere og mobilt udstyr samt brugeradministration til medarbejdere. Der vil i stor udstrækning være tale om 1st og 2nd line-support samt klargøring og installation af nye arbejdspladser. Dertil vil du indgå sammen med resten af teamet i igangværende og nye projekter samt medvirke til at sikre, at der er udarbejdet procedurer for, hvordan incidents, problems og request håndteres.

Personlige egenskaber

  • Du er motiveret, initiativrig, kan arbejde selvstændigt og bære opgaver helt i mål
  • Du arbejder struktureret og kan dokumentere dine opgaver, små som store
  • Du er serviceorienteret og har interesse i at assistere dine kollegaer
  • Du taler flydende dansk og begår dig godt på engelsk
  • Du skriver godt dansk og er i stand til at omsætte komplekse problemstillinger til overskuelige vejledninger.

Faglige kvalifikationer og kompetencer

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for IT.

Derudover har du:

  • indgående kendskab til Windows 10 i et Client/Server miljø
  • indgående kendskab til MS Office i et hybrid-miljø
  • kendskab til AD-brugeradministration i et hybrid Windows Client/Server-miljø
  • kendskab til fejlsøgning på LAN og Wifi
  • kendskab til og forståelse for anvendelse af end-point protection og andre sikkerhedsprodukter
  • erfaring med udarbejdelse af vejledninger
  • gerne kendskab til Windows 11
  • gerne kendskab til Intune og SCCM
  • forståelse for og erfaring med kommunikation med slutbrugere.

Det er en fordel, hvis du derudover har viden om Microsoft Teams, både som samarbejdsplatform og kommunikationsplatform – samt viden om og brug af OneDrive og Sharepoint Online.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en professionel arbejdsplads, hvor der er højt til loftet i et spændende job sammen med engagerede og dygtige kollegaer. Du får stor mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og ikke mindst på de processer, som knyttes til en effektiv IT-support. Det er ligeledes en stilling, hvor du udvikler dig både fagligt og personligt.

Hos Lederne er vi stolte af at have et fantastisk arbejdsmiljø og fællesskab influeret af ligeværd, diversitet samt mange sociale aktiviteter, lige fra sportsaktiviteter til fredagscafe, fester mv.

Vi er et team af gode, dygtige og humørfyldte kollegaer, hvor høj faglighed og daglig sparring bliver en del af hverdagen. Vi tilbyder morgenmads- og frokostordning, sundhedsforsikring og en attraktiv pensionsordning mv.

Sådan ansøger du

Vi indkalder løbende kandidater, så send endelig din ansøgning snarest muligt. Vi ser frem til at modtage den. Ansøgningsfristen er den 19. juni 2022. Vedlæg venligst CV, dokumentation for beståede eksamener samt andre relevante dokumenter. Tiltrædelse 1. august eller efter aftale.

Ved en eventuel samtale vil du gennemgå en kort teknisk test, som danner baggrund for den videre dialog.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte i IT-chef John Schmidt via jos@lederne.dk eller via telefon 2969 0160.

Vi er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv balancerer. Vi arbejder bevidst med diversitet og inklusion og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder, kønsidentitet, seksualitet, politisk tilhørsforhold mv. til at søge stillingen.

I Lederne er det ikke vigtigt, hvordan du ser ud, men derimod hvem du er som person. Derfor vil vi gerne opfordre dig til ikke at sætte billede på dit CV.

I Ledernes Hovedorganisation er vi 360 medarbejdere, der blandt andet yder professionel rådgivning til vores medlemmer om ledelsesudfordringer, karriereudvikling, ansættelsesvilkår, dagpenge, efterløn og meget andet. På nuværende tidspunkt har vi mere end 130.000 medlemmer.
Vi arbejder målrettet med at fremme bæredygtighed, både ved at styrke vores medlemmer inden for bæredygtig ledelse og ved selv at blive en mere bæredygtig organisation.  

Du kan læse mere om os på www.lederne.dk.

Gem job

Ledernes Hovedorganisation
Publiceret: 25. maj 2022

Arbejdssted

Location København