IT-supporter til suc­ces­fuld IT-part­ner­virk­som­hed


Er det dig?

Vi søger en dansktalende IT-supporter til vores Service Desk i København.

Vi leverer kompetent og venlig support til vores kunder i hovedstadsområdet, og vi søger nu endnu en frisk og ambitiøs medarbejder til at stå i frontlinjen og være vores ambassadør for et højt fagligt niveau og en god kundeoplevelse.

Lad os starte med noget af det vigtigste – hvad kan vi tilbyde dig?

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med frihed under ansvar, højt til loftet, og hvor vi værner om hinanden – og miljøet – og du altid vil føle dig set og hørt.

Hos ENVO IT ønsker vi at være kendt hos kunderne som dygtige og vellidte IT-specialister, og derfor gør vi meget for at bakke op om medarbejdernes muligheder for at være netop disse to ting. Du vil arbejde sammen med dygtige kollegaer som vil hæve dig fagligt, og du vil få opgaver som matcher dit niveau og interesse. Så hvad enten dine interesser med tiden hælder i retning af IT-sikkerhed, netværk, driftsløsninger, scripting eller andet, så får du chancen for at prøve kræfter med det.

Vi kan tilbyde dig en afvekslende hverdag med skiftende arbejdsopgaver, hvor arbejdsdagene vil være på vores kontor i indre by, hjemme eller ude hos kunden.

Derudover får du:

  • Konkurrencedygtig løn, 10 % pensionsordning hos AP Pension, inkl. sundhedsforsikring med adgang til privatklinikker, speciallæger og behandlinger hos bl.a. massør, fysioterapeut, psykolog, etc.
  • Frokostordning med sodavand, juice, vand og kaffe.
  • Bio og Burger - første onsdag i hver måned er der burger og biograftur
  • Flere årlige arrangementer – påskefrokost, julefrokost, sommerfest, etc.
  • Nyeste iPhone-model
  • Frit valg af arbejdsredskab – Mac eller Windows PC

Hvad skal du lave?

Dine daglige arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • Brugerkontakt - primært på dansk – via personlig henvendelse, telefon og mail.
  • Support af software bl.a. Windows, macOS, iOS, Android, Google Workspace og Microsoft 365.
  • Administration af brugere i Active Directory/Azure Active Directory/Google Workspace/OKTA eller lign.
  • Klargøring og installation af computere til nye brugere
  • Support af IT-udstyr herunder computere, mobile enheder, printere m.m.
  • Dokumentation af systemer og løsninger.

Hvad skal du kunne?

Vi forventer, at du kan krydse de fleste af nedenstående punkter af:

  • Du vil få med kunder at gøre, og derfor bør du være hjælpsom af natur
  • Du skal være indstillet på at lære noget hver dag
  • Du skal være en god problemknuser, være god til at danne dig et overblik og have flair for teknik
  • Du tager ansvar, og formår at følge dine opgaver til dørs.
  • Taler og skriver flydende dansk og kan arbejde både skriftligt og mundtligt på engelsk.

Hvilken erfaring skal du have?

Vi ser gerne, at du har haft nærkontakt med flere af nedenstående punkter:

  • At du har erfaring med gængse IT-teknologier, i særdeleshed Microsoft 365.
  • Du må meget gerne have relevant IT-uddannelse, suppleret med Microsoft-kurser/Apple-kurser/-certificeringer.
  • At du har minimum 3 års relevant erfaring.

Så hvis du vil arbejde på en arbejdsplads med højt fagligt niveau, en afslappet omgangstone og de dygtigste kollegaer i branchen?

Så send din ansøgning afsted med det samme!

Løn i forhold til kvalifikationer.

Stillingen er en fuldtidsstilling med start snarest muligt.

Gem job

Envo IT A/S
Publiceret: 2. august 2022

Arbejdssted

Location København