Udvikler til Microsoft Power Apps


- vær med til at skabe et liv i bevægelse


Drømmer du om et job med stor fleksibilitet og plads til nytænkning? Vil du bidrage til at gøre hverdagen lettere for dine kollegaer med forretningsrelevante Power Apps? Så læs med her! 

Du bliver en del af IT-udvikling, som er et bredt sammensat team i alle aldersgrupper, der spiller godt sammen med forskellige tekniske baggrunde og personligheder. Hos os får dine drømme og idéer plads, og mulighederne for at sætte dit personlige aftryk og gøre en forskel er mange.

Som udvikler er din primære opgave at udvikle nye Power Apps og vedligeholde de eksisterende inkl. integrationer med udgangspunkt i forretningens ønsker og behov.

Vi arbejder virtuelt og tilbyder stor fleksibilitet. Du kan vælge at arbejde hjemmefra, på én af vores mange klinikker rundt om i Danmark eller med fast base i Priorparken 860 i Brøndby, hvor vores IT-drift og support hører hjemme. Vi er derfor interesseret i din ansøgning uanset hvor i landet du bor!

Jobbet indebærer blandt andet: 

  • Design af løsninger og projektledelse i forbindelse med implementering af apps - fra idéfase til drift
  • Planlægning af udviklingstiltag i samarbejde med forretningen, så driften påvirkes mindst muligt
  • Gennemførsel af brugersupport og -træning og løbende kommunikation til alle brugere om driftsudfordringer og planlagte ændringer.

Derudover deltager du i spændende udviklings- og driftsprojekter af vores Office365-infrastruktur med særligt fokus på MSSQL og Azure-databaser.

Din baggrund: 

Du har formentlig en teknisk baggrund, fx som ingeniør eller inden for IT, men det er ikke afgørende for os, hvilken uddannelse du har, da din vej til jobbet kan være mange. Det vigtigste er, at du har dokumenteret erfaring med udvikling af Power Apps, og at du er en vedholdende og serviceminded teamplayer.

Hvis du har erfaring med andre programmeringssprog eller viden om SQL, vil det være et plus, men er du teknisk nysgerrig med lyst og vilje til at lære vores forretning at kende, så er du godt på vej.

Vi tilbyder: 

Hos Sahva bliver du en del af et fagligt højt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig, men også resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.

Vi har fokus på medarbejdertrivsel. Det betyder, at vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV, og som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel.

Vores ledere har løbende dialog via 1:1-samtaler med deres ansatte, og de arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienteret ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale.

Interesseret?

Hvis du kan se dig selv udfolde dit talent i jobbet, så send os dit CV hurtigst muligt. Du er velkommen til at springe ansøgningen over, hvis du skriver et par ord om din motivation i dit CV.

Har du spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte IT-Chef, Carsten Wallin på telefon 2843 9357.

Om Sahva

Sahva er en sundhedsvirksomhed med fagligt dygtige specialister i kroppens bevægelighed. Sahva har 35 klinikker fordelt over hele landet, hvor vi hjælper dig til et liv i bevægelse med hjælpemidler af højeste kvalitet og til dit behov. 

Vi er Danmarks største udbyder af kropsbårne hjælpemidler og har 150 års erfaring. Vi rådgiver og deler vores viden med professionelle og kunder gennem et stort udbud af aktiviteter.

Med dig i centrum udvikler og designer vi højteknologiske ben- og armproteser, skinner og korsetter, ortopædisk fodtøj og indlæg. Vi tilbyder også brystproteser og kompressionsbehandling og vejleder i sunde sko med optimal komfort til dine fødder. Vi hjælper dig til at leve et mere aktivt liv med en højere livskvalitet.

Læs mere på www.sahva.dk eller kontakt os for at høre mere om dine muligheder på tlf.: 7011 0711. 

Gem job

Sahva A/S
Publiceret: 6. juli 2022

Arbejdssted

Location Brøndby