Onsite sup­port­tek­ni­ker


Supporttekniker i begyndelsen af sin karriere til Capgemini i Vallensbæk

Som supporttekniker kommer du til at supporte medarbejderne i Vallensbæk samt tilhøre et nordisk team, som er en del af en global IT-organisation (Group IT). Du kommer til at hjælpe medarbejderne med teknisk fejlfinding og svare på diverse IT-relaterede spørgsmål. Du er ansvarlig for kontorets IT-udstyr og er med til at sikre, at det fungerer stabilt. Ydermere er du involveret i forskellige IT-projekter, der er i gang i virksomheden. Du er den, som er lokalt tilgængelig for den globale IT-funktion (Group IT) til diverse supportrelaterede opgaver. PC computere er vores standardudstyr, men MacBooks er tilgængelige og det er et plus, hvis du har erfaring med disse. Rejser kan forekomme, da der findes to kontorer i Danmark. Dansk og engelsk bruges til dagligt i både skrift og tale.

Om rollen

Du vil være første og andet niveaus helpdesk for medarbejderne og understøtte både det hardware og software samt de applikationer og værktøjer, som Group IT er ansvarlig for. Du er onsite kontakt til forskellige projekter der gennemføres, og er kontakten til Servicedesk som er placeret i Indien samt for andre teams indenfor Group IT. Ydermere håndterer du sager i vores sagsbehandlingssystem (ServiceNow) og udfører hardwaresupport på computere og andet udstyr. Du udfører desuden administrativt arbejde, der blandt andet omfatter assets håndtering og rapportering. Til sidst leverer og installerer du computere med vores OS-image samt konfigurerer dem.

Om dig

Er du ligeså teknisk interesseret som serviceorienteret, finder du hurtigt din plads hos os i onsite supporten. Når det kommer til service, kan du lide at finde løsninger samtidig med, at du beholder et højt fokus på kvaliteten, altid med en høj servicefølelse og en rar behandling. IT-organisationen har høje krav, stramme deadlines og arbejder mod tydelige mål. Din arbejdstid er normal kontortid, mandag-fredag, hvor arbejde uden for arbejdstiden kan forekomme. For at kunne lykkes i rollen forventer vi, at du har et par års erfaring med helpdesk-arbejde eller at du har læst en relevant uddannelse. Det er vigtigt, at du udtrykker dig godt i både skrift og tale, og at du rigtig godt kan lide at yde kundeservice.

Dine IT-kompetencer er generelt høje. Du udfører vedligeholdelse på computere, software og har grundlæggende netværksfærdigheder, samt forstår styresystemer.

Ansøgning

Udvælgelse sker løbende. Hvis du har spørgsmål eller tanker, bedes du kontakte peter.jamsin@sogeti.se. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Gem job