Teknisk konsulent


- med bred kontaktflade internt og eksternt i arbejdet med vores brancheførende POS- og entertainment løsning bygget på Microsoft Dynamics 365 BC.

Vores friske og engagerede teknik- / supportteam med Thomas Clemens Koch i spidsen søger en IT-problemknuser med erfaring i at installere og fejlsøge på hardware og software. Hverdagen vil byde på mange og forskelligartede opgaver, som skal løses selvstændigt og/eller sammen med teamet af dygtige kolleger. Du får ny viden omkring alle de tekniske aspekter ved en moderne ERP- og POS- løsning samt kommer til at deltage i beslutningen om hvilke tekniske hardware- og softwarekomponenter, der skal bruges i vores brancheførende Omnichannel-løsning. Hos NaviPartner vil du komme til at arbejde for en dynamisk virksomhed i vækst, hvor der er plads til den enkelte, da vi ved at livet rummer mere end arbejde.

NaviPartner er en innovativ virksomhed, der har succes med at levere integrerede IT-løsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner til kunder i Danmark og udlandet. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere gode løsninger til vores kunder. Vores kunder tæller Bog & idé, Sport24, Spejdersport, flere offentlige kulturinstitutioner, forlystelsesparker samt en række andre danske virksomheder. Vi er en velrenommeret virksomhed med en positiv profilering i markedet og tæller mere end 170 dygtige kollegaer.

Stillingen er i vores teknik- og supportteam. Du vil have tæt samarbejde med vores anden tekniske konsulent og Supportchefen. Dit arbejde vil blandt andet bestå i at løse tekniske problemer for vores kunder. Det vil sige opgaver i alt fra basis Windows support til mere direkte tekniske opgaver såsom bonprintere, labelprintere, scannere og betalingsterminaler. De mere supportrelaterede opgaver er 2nd/3rd level teknisk support efter behov. Jobbet krydres med spændende presales aktiviteter, hvor du står for indkøb, RMA håndtering, hardware klargøring, lagerførelse og afsendelse. Ligeledes byder jobbet på dokumentationsudarbejdelse samt uddannelse og træning af kunder og interne ressourcer.

Du er flydende på dansk og er komfortabel med engelsk i både skrift og tale. Det er en fordel hvis du har IT-erfaring og erfaring med 2nd & 3rd level teknisk support af hardware og software. Du er serviceminded og har kørekort til almindelig bil (B)

Derudover har du lyst til at være med til at løfte vores tekniske afdeling til det næste niveau.

Vi lover dig at stillingen vil udvikle dine kompetencer, da jobbet byder på en innovativ og foranderlig hverdag med udfordringer på daglig basis.

NaviPartner tilbyder en sund og varieret forplejningspakke. Vi værdsætter og forstår betydningen af kollegialt fællesskab, hvorfor vi afholder sociale arrangementer med varierende tema og indhold, eksempler er fredagsbar og onsdagskageklub. Vi har en god pensionsordning med helbredsforsikring. Derudover er der mulighed for at arbejde fra vores kontorer rundt om i verden, hvis rejselysten er til det. Jobbet aflønnes efter dine kvalifikationer.

Dit CV Uploader du her snarest muligt!

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Niels Monsen på nimo@navipartner.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Gem job