IT-supporter


Brænder du for at hjælpe dine kollegaer, og bliver du motiveret af at finde løsninger på deres IT-problemer? Kan du smile over telefonen og give tryghed over en e-mail? Så er det dig, vi søger til at varetage IT-supporten hos Lomax.

Om stillingen

Som IT-supporter hos Lomax vil du blive en del af en afdeling på fire kollegaer, der varetager drift af IT-infrastruktur og support. Til dagligt har vi mange spændende opgaver, og vores brugeres behov spænder fra simpelt kontor-IT til de mere specialiserede problemer.

Din primære opgave i IT-afdelingen vil omfatte:

  • At levere venlig og kompetent support til dine kollegaer i Lomax vedrørende deres store som små IT-relaterede problemer. Eksempler kan være: support af Windows 10/11, Office 365 Apps for Enterprise, Microsoft Navision, bruger- og gruppeadministration i AD og AAD, Klargøring af pc’er til nye medarbejdere, printere m.v.
  • Fungere som central kontakt for IT-relaterede henvendelser via mail, telefon og personlige henvendelser
  • Sikre at henvendelser bliver fulgt til dørs, så problemer bliver afhjulpet hurtigst muligt
  • Deltage i teamets løbende effektivisering af arbejdsgange, fx ved udarbejdelse og løbende forbedring af vejledninger og dokumentation.

Hvem er du?

  • Du har gåpåmod, kan arbejde selvstændigt og kan vise initiativ i forhold til at prioritere og analysere forskellige problemstillinger
  • Er imødekommende, serviceminded og god til at samarbejde på tværs af organisationen og med mange forskellige faggrupper
  • Har talegaverne i orden, men kan samtidig formidle dig på skrift
  • Kan tage en hverdag med mange forskelligartede opgaver og holde hovedet koldt selv i pressede situationer

Faglige kompetencer

  • Måske har du erfaring med IT-support fra en tidligere stilling
  • Kan foretage fejlfinding af hardware og software problemer på pc’er, printere og mobiltelefoner
  • Erfaring med fx Microsoft Windows, Office 365, Microsoft Navision m.v. vil være en fordel men ikke et krav
  • Du kan sætte dig ind i teknologier, og bliver drevet af at formidle din viden videre.

Vi tilbyder

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt 200 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område.

Lønpakken bliver forhandlet på baggrund af dine kvalifikationer og kompetencer. Udover basislønnen tilbyder vi pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, 5 feriefridage pr. år og mulighed for at få massage i arbejdstiden. Derudover har vi jævnligt sociale arrangementer for dem, der har tid og lyst – alt fra bingo og quizzer til fredagsbar og fællesspisning.

Praktiske detaljer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Frederikssund, men der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage.

Kunne du tænke dig at blive en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV i PDF-format via linket øverst på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-Infrastructure Manager Lasse Meggele på tlf. +45 41 20 98 14 eller HR-Partner Nicolai Sand på telefon 47 36 80 35. Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job