LEGOLAND® søger ser­vi­ce­min­ded IT-supporter


Er du serviceminded og klar til at hjælpe IT-brugerne i LEGOLAND® Parken, på LEGOLAND® Hotel & Conference, LEGOLAND® Castle Hotel og LEGOLAND® Holiday Village? Har du en relevant uddannelse bag dig og en velfunderet grundviden samt naturlig interesse for IT? Så har du nu muligheden for at arbejde i et spændende internationalt miljø i et afvekslende og til tider travlt job.

Gør dette dig nysgerrig, er du måske vores kommende kollega?

IT-teamet er en afdeling med i alt 4 personer, som hver har deres spidskompetencer, men som også kan aflaste hinanden i travle perioder. Afdelingen varetager alle virksomhedens IT-opgaver som fagligt spænder meget bredt. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med vores hovedkontor i England.

Som IT-supporter vil dine opgaver være at supportere, løse og forebygge problemer i brugernes arbejde med IT-systemerne. Du deltager i driften og optimering af LEGOLAND Parkens kassesystem samt indgår i vores rullende vagtplan i afdelingen med vagt hver 4. uge. Arbejdstiden vil være gennemsnitligt 37 timer pr. uge med skiftende arbejdstider inkl. aften og weekendarbejde.

De primære opgaver er:

  • Drift og vedligehold af eksisterende systemer
  • Førsteklasses IT-support via personligt fremmøde, telefon eller remote
  • Deltagelse i beslutningsprocesserne omkring evt. nye systemer samt implementering af disse
  • Være til rådighed for andre attraktioner når behovet er der
  • Deltagelse i IT-projekter på tværs af organisationen
  • Support af telefonsystem - herunder mobile enheder
  • Sikre overholdelse af koncernens IT-politikker og procedurer
  • Sikre at teknisk dokumentation er opdateret

Rejseaktivitet må påregnes.

Kvalifikationer

Du har en uddannelse som f.eks. IT-supporter samt kendskab til Active Directory og Microsoft Windows, Servere og PC’ere. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Service Now og POS system support. Du er god til at kommunikere på alle niveauer i organisationen og med leverandører og behersker både dansk og engelsk i skrift og tale.

Som person kan du arbejde selvstændigt, er struktureret og proaktiv og fanger problemerne, før de opstår. Du kan bevare overblikket i pressede situationer, kan prioritere opgaverne og sige fra. Du er tålmodig, positiv og udadvendt og forstår at skabe en god stemning omkring dit arbejde. Derudover er du serviceminded og fleksibel i forhold til arbejdstider og opgaver og forstår vigtigheden af et godt samarbejde. Du udviser ansvarlighed og engagement i såvel dine daglige ”rutineopgaver” som i de større projekter.

LEGOLAND tilbyder

Vi kan tilbyde dig et udfordrende job, hvor din hverdag vil være afvekslende og spændende. Du får gode ansættelsesforhold med gode uddannelsesmuligheder, attraktive personalegoder og engagerede kolleger.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte IT Manager Frank Kjær på tlf. 7950 1720. Vi evaulerer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket "Søg jobbet her" nedenfor.

Gem job