En­tertain­ment konsulent


Til brancheførende IT-løsning til museer og attraktioner

Har du erfaring med ERP eller fra entertainment-branchen? Måske har du været systemadministrator ved et museum eller billetansvarlig i en forlystelsespark? Ønsker du at arbejde i en virksomhed, der vækster og hvor der er højt til loftet? Et sted hvor din indsats gør en direkte forskel for kunder og kollegaer? Kan du lide en varieret hverdag, hvor du har ansvar for egne opgaver og samtidig indgår i store og små projekter for nationale og internationale kunder? Hvis ja, er du vores nye kollega.

Stillingen i hovedtræk

  • Rådgivning
  • Analyser og Løsningsdesign
  • Projektdeltagelse og scoping
  • Implementering

Du bliver en del af vores dygtige team af BC-udviklere og -konsulenter, som både betjener vores danske og udenlandske kunder. Du får en stor kundekontaktflade og bliver virksomhedens ansigt udadtil. Det er vigtigt, at du både kan tage ejerskab og selvstændigt drive projektfremgang. Hvis du også samtidig kan se problemstillinger fra et udviklings- og et forretningsmæssigt perspektiv, vil det være en fordel. Desuden vil du fungere som bindeled mellem organisationen og vores kunder for at opnå den bedste løsning – hver gang.

Dine vigtigste opgaver/ansvarsområder

Dine opgaver består i at rådgive kunder, udarbejde kundeanalyser og business cases samt efterbehandle følge op på disse. Derudover kommer du til at drive og deltage i implementeringsprojekter med fokus på løsningspræsentation, forretningssparring, projektkoordinering, brugerundervisning m.v. Der vil være stor bredde i arbejdsopgaverne, hvor du vil blive udfordret både på dine faglige og kommunikative evner. Du vil desuden med din faglighed deltage i sparring og vidensdeling med kollegaer – hvilket vi er stolte af at være gode til.

Dine kvalifikationer

  • God forretningsforståelse fra dagligt arbejde med billetter, medlemskaber, loyalitetsklubber og lignende
  • Stærke kommunikative egenskaber (du kan tale med interessenter på alle niveauer)
  • Du er kunde- og løsningsorienteret
  • God til at koordinere arbejdsopgaver med såvel kollegaer, som selvstændigt
  • Mødestabil, serviceminded og glad for nye udfordringer
  • Behersker engelsk i skrift og tale
  • Minimum kørekort B. Egen bil er dog ikke nødvendigt.

NaviPartner tilbyder

  • Et afvekslende job med forskelligartede opgaver og mulighed for ansvar
  • En virksomhed med højt til loftet, der anerkender dine præstationer og bidrager til din videre udvikling
  • Et job, hvor du bliver en vigtig del af kundernes og virksomhedens succes
  • Forplejningspakke med mad, drikke og snacks
  • Pensionsordning med helbredsforsikring
  • Løn efter kvalifikationer
  • Et sundt, socialt miljø med arrangementer, som tiltrækker ikke bare nuværende, men også tidligere kolleger
  • Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi et udfordrende og fleksibelt job i et dynamisk team, kendetegnet ved en uformel og glad omgangstone.

Kort om NaviPartner

NaviPartner er en innovativ virksomhed, der har succes med at levere integrerede IT-løsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner til kunder i Danmark og udlandet. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere gode løsninger til vores kunder. Vores kunder tæller SMK, NatMus, TivoliFriheden, Moesgaard samt en række andre kendte virksomheder. Vi er en velrenommeret virksomhed med en positiv profilering i markedet og tæller mere end 170 dygtige kollegaer.

Din ansøgning

Send din ansøgning via "Søg jobbet her" nederst på siden.

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Har du spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Niels Monsen på nimo@navipartner.dk.

Gem job