Imø­de­kom­men­de support-me­d­ar­bej­der til IT-virk­som­hed


Vi søger både en dansk og en norsk imødekommende support-medarbejder, der kan smile gennem telefonen. Vores supportteam hjælper hver dag kunder fra alle brancher, og i alle størrelser virksomheder, med deres CRM og marketingautomation. Du vil få en fantastisk start på en karriere i en IT-virksomhed i rivende udvikling. 

Måske kommer du lige fra studiet og skal finde dit første job, måske har du et par år bag dig. Det væsentligste er, at du har lyst til at lære en masse, og at du kan sætte dig ind i kundens behov. Din primære opgave vil bestå i at supportere vores kunder i brugen af vores systemer, via mail, telefon og chat. Du får adgang til maskinrummet i vores kunders forretning, og er med til at sikre vores kunder får succes med deres CRM. 

Det bedste fra to verdener

Stillingen kan besættes fra et af vores to kontorer i Danmark i hhv. Fredericia eller på Østerbro. I Danmark er vi 30 engagerede kollegaer, mens vi i Efficy organisationen er mere end 500 medarbejdere fordelt i Europa.

Således får du det bedste fra to verdener, med en lokal forankring på vores kontorer i Danmark, hvor vi gør meget ud af at planlægge events og sociale tiltag, samtidig med at du indtræder i en international virksomhed, med gode muligheder for at vokse og udvikle dig i mange forskellige retninger til alt fra konsulent, sælger, customer success manager m.m.

Udover kontorcykler og gåbånd så man kan røre sig dagligt (hvis man vil), skal du være forberedt på at du kan blive udsat for skønsang, pausegymnastik, dårlige jokes, sjove arrangementer såsom curling, at lave smørrebrød, indespærring i escape rooms og meget mere, men også et højt niveau af faglig sparring.

Gør en forskel

Som first point of contact har du en direkte indflydelse på vores kunders tilfredshed, og på den måde er det meget synligt, at du gør en forskel. Vi har et fladt hiarki, og det betyder, at vi lytter til alle der har gode ideer, og betyder at du også kan sætte dit fingerpræg på de interne arbejdsgange. Derudover startede vores Head of Customer Experience selv i supporten, så hun kan altid bidrage med både erfaring og viden om produktet.

Din nærmeste chef, Nadia Jenayah, går op i at ”se folk”, og det er virkelig vigtigt for hende, såvel som for virksomheden, at tilbyde en god work-life balance og sikre at du trives og ved hvilke krav, der bliver stillet til dig. Det er Efficys værdisæt at have people first, og det skinner igennem på alle niveauer i alle lande.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at:

  • Forstå og løse kundehenvendelser på mail, chat og telefon, alt sammen omkring brug af vores forskellige systemer inden for CRM og Marketing Automation.
  • Udføre kundeopgaver i begrænset omfang og identificere opgaver der kan sendes videre til vores konsulenter
  • Udarbejde dokumentation af nye og eksisterende funktioner i systemet 
  • Det er ikke et krav, at du kender til CRM-systemer, det springende punkt er; hvor hurtigt vil du lære det? 

Det her forestiller vi os om dig:

  • Du interesserer dig for kommunikation med forskellige brugere / kunder
  • Du evner at formidle din tekniske viden i et sprog, der spænder vidt og rammer både den ikke-tekniske sælger og den skarpe IT-superbruger
  • Du er udadvendt, og har det som blommen i et æg i situationer hvor du har gang i mange sager på én gang.
  • Du har gerne gennemført en videregående uddannelse – måske på bachelorniveau – eller haft et par års relevant erhvervserfaring - i alt fra sociologi til informationsvidenskab, arbejde i en teknisk kundeservice eller lignende. Det er ikke afgørende om du er nyuddannet eller har haft nogle år på arbejdsmarkedet.
  • Du vil have nemt ved at sætte dig ind i teknisk viden
  • Du taler og skriver dansk og engelsk flydende // og vi søger også en norsktalende der i så fald kan norsk og engelsk flydende

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller er nysgerrig på at høre mere om hvordan det er at arbejde i Efficy, så hiv endelig fat på Teamlead Nadia Jenayah, eller HR Officer Maja Gierringe.

Vi tør godt love dig at du ikke kommer til at kede dig, men tværtimod kommer til at have det rigtig sjovt med dine kollegaer. Der vil være et team klar fra dag 1 til at hjælpe dig med at blive en succes. 

Sådan søger du: 

Vi vil foretrække at du sender os en kort video i stedet for en ansøgning, men vi læser også almindelige ansøgninger hvis du helst vil det. 

Du kan også læse mere om vores virksomhed på efficy.com.


Disclaimer 

Efficy is not accepting unsolicited assistance from search firms for this employment opportunity. Please, no phone calls or emails. All resumes submitted by search firms to any employee at Efficy via-email, the Internet or in any form and/or method without a valid written search agreement in place for this position will be deemed the sole property of Efficy. No fee will be paid in the event the candidate is hired by Efficy as a result of an unsolicited referral or through other means.

Gem job