Incident Manager der er med til at sikre stabil IT-drift på ho­spi­ta­ler­ne


Vil du være med til at sikre, at vores brugere på hospitalerne hurtigt kommer tilbage til normaldrift, når der opstår i IT-driftsforstyrrelser?

Så tilbyder vi et spændende og alsidigt job som Incident Manager i Driftsenheden i Center for IT og Medicoteknologi (CIMT), Region Hovedstaden, med rig mulighed for både personlig og faglig udvikling.

Dit nye job

Som vores nye Incidentmanager er du med til at sikre, at IT-systemerne kommer hurtigt muligt tilbage i normal drift og er med til at følge op på den IT-drift, vi leverer til hospitalerne.

Du vil derfor dagligt have en stor berøringsflade, hvor du er i kontakt med vores regionale og fællesregionale samarbejdspartnere samt de eksterne leverandører.

Du bliver en del af et velsmurt og sammentømret incident team på fire kolleger, der har ansvaret for Region Hovedstadens incidenthåndtering. Du vil indgå i sektionen Driftsstyring, der desuden varetager Problem-, Change- og Demandmanegement processerne.

Eksempler på de opgaver, dine kommende kolleger løser lige nu:

  • Opfølgning på incidents på tværs af hele Center for It og Medicoteknologi
  • Opfølgning på incidents i forhold til SLA
  • Daglig kontakt med interne og eksterne samarbejdspartnere vedrørende incidents 
  • Understøttelse ift. at CIMT følger incident management processen
  • Udvikling og vedligeholdelse af incident management processen
  • Udvikling og vedligeholdelse af undervisningsmateriale/ udmeldinger til bedre procesforståelse
  • Rapportering og analyser
  • Ledelse/deltagelse i Major Incident

Hvem er vi som team og kolleger?

I Incident teamet lægger vi vægt på at være gode kolleger, der arbejder tæt sammen i et stærkt team. Derfor er det også vigtigt for os, at du trives godt ved at arbejde i team og er god til at samarbejde, både i teamet og med den øvrige organisation, vores samarbejdspartnere og leverandører.

Hvem er du?

Du har måske erfaringer med projektledelse- og ellers er du en erfaren kollega, der:

  • har erfaring fra en lignende stilling fra enten det private eller det offentlige arbejdsmarked
  • har forståelse for ITIL og erfaring med Incident processerne baseret på ITIL Best practice
  • er som minimum certificeret i ITIL Foundation v. 3.0.

At være en god Incidentmaneger kræver desuden en god forretnings- og procesforståelse samt gennemslagskraft og vedholdenhed. Det kan kræve sit og derfor hjælper vi hinanden i en travl hverdag.

Som person ser vi gerne at du er:

  • humoristisk, Initiativrig, robust, har gode kommunikations- og samarbejdsevner og kan begå dig sammen med kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde
  • social og rummelig
  • opmærksom, loyal og lyttende, sætter pris på at yde en god service og sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • udadvendt og klar til at indgå i en central rolle med mange kontaktflader

CIMT - din nye arbejdsplads

Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed med et årligt budget på 1,8 mia. kr. og godt 1.000 medarbejdere repræsenterer og hylder vi en stor mangfoldighed.

Vores mission er at være hospitalernes partner. Hos os handler digitalisering om liv. Derfor er kravene til os store. Ikke mindst dem, vi sætter for os selv. Mange af vores leverancer præsteres på tværs af faglige og organisatoriske skel, og i et stærkt økosystem leverer vi bl.a. løsninger til de nye supersygehuse, test- vaccinations- og behandlingskapacitet ifm. Corona, robotteknologi til kirurgi, fuldautomatiserede laboratoriesystemer samt diagnostik, der i stigende grad baseres på kunstig intelligens.

Se vores præsentationsvideo her og bliv klogere på, hvem CIMT er, hvad vi brænder for, og hvad vi leverer.

Og mød 2 af dine nye kollegaer her:

https://region-hovedstaden-intern.23video.com/secret/75988275/17bc35ddc30813e244b51ad7b0abc333

https://region-hovedstaden-intern.23video.com/secret/75988251/0093d4eee74d00a542b00b3e27ef6e3d

Ansættelsesforhold

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Vi udfører opgaverne, hvor det giver mest værdi, så du har et fast arbejdssted sammen med kollegerne, men vil i et vist omfang også have mulighed for at arbejde hjemmefra.

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Forventet tiltrædelse 3. oktober 2022.

Interesseret?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anita Kragh Nielsen på e-mail: anita.kragh.nielsen@regionh.dk eller på tlf. 21 39 99 50.

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket "Søg jobbet her" nederst på siden senest den 7. august 2022. Samtaler afholdes løbende

Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job