IT-supporter med stort ser­vi­ce­gen til Fre­dens­borg Kommune


Fredensborg kommune søger dig, som er udadvendt, serviceminded og som trives i en dynamisk hverdag. Du skal have kendskab til Microsoft-platformen generelt - og være med til at supportere vores kommunale medarbejdere herunder skoleområdet. Søger du faglige udfordringer, gode kolleger og en alsidig hverdag, hvor god service er højt vægtet, så har vi jobbet for dig.

Fredensborg Kommune er en fornyende arbejdsplads i en kommunal virkelighed, hvor opgaver, behov, teknologi og metoder hele tiden er under forandring. Vi søger dig med de rette kompetencer, der deler vores ambitioner og som ønsker at bidrage til det gode liv for borgerne i kommunen.

Vi er nysgerrige og tager alle et medansvar for kommunens udvikling og attraktivitet, hvor vi gennem et stærkt arbejdsfællesskab har øje for kerneopgaven og brugeren i centrum.
Det daglige gode samarbejde er afgørende for vores trivsel i hverdagen og vi lægger vægt på, at vi i fællesskab er ansvarlige for arbejdsglæde og sammenhængskraft.

Om jobbet

Som IT-supporter vil du have din hverdag på rådhuset i vores it-support team på 6 personer, men også som udkørende til kommunens skoler og institutioner efter behov. Din primære opgave vil være at sætte dig ind i medarbejdernes IT-udfordringer, og give de svar og løsninger, der hurtigt hjælper dem videre. Du skal have forståelse for, at IT ikke nødvendigvis betyder det samme for dem som for dig, og at de fleste har en forventning om, at ’det skal bare virke’.

Dine kvalifikationer

  • En relevant IT-uddannelse f.eks. som IT-supporter
  • Erfaring med Microsoft 365 kontorprogrammer og sikkerhedsprodukter
  • Erfaring med Microsoft Windows produkter, herunder Active Directory
  • Kendskab til client-management & MDM
  • Kendskab til netværk og firewall
  • Behersker dansk i skrift og tale - og kan læse teknisk engelsk dokumentation

Dine personlige egenskaber

  • Et godt humør, udadvendt, servicemindet og trives med udfordringer
  • Trives med brugerkontakt via telefon, mail, personligt fremmøde eller virtuelt
  • Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i pressede situationer
  • God til at planlægge og følger opgaverne til dørs
  • Kan dokumentere dit arbejde og dele ud af din viden
  • Nysgerrig af natur og ser det som en naturlig del af jobbet at tilegne dig ny viden
  • Et job med selvstændighed og faglig sparring

Vi kan tilbyde dig

  • En engageret, dynamisk og humoristisk personalegruppe
  • En mentor-ordning, hvor du bliver tilknyttet en erfaren kollega
  • Ledelse tæt på, med løbende feedback
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor to dage sjældent er ens
  • Et udfordrende, og vedkommende job med plads til nytænkning i opgavevaretagelsen
  • Din løn og andre vilkår forhandles i henhold til overenskomst med baggrund i uddannelse og erfaring

Vi har fast arbejdsplads på Rådhuset i Kokkedal - ligger tæt på motorvejen, - men da der vil være en del opgaver, der kræver udkørsel på kommunens skoler/institutioner, vil kørekort til alm. bil være nødvendigt. Kommunen har elbiler, der kan stilles til rådighed, og der er derfor ikke krav om at have egen bil.

Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattest. Løn og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer og med relevant faglig organisations overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte it-chef Preben Klit på telefon 4082 0013.
Du er også velkommen til at kontakte IT-koordinator Kim D. Larsen på telefon 7256 2058 eller Skole IT-konsulent Mads-Peter Galtt på telefon 2126 0165 for yderligere information.

Der henvises i øvrigt til vores hjemmeside

Ansøgningsfrist

Ansøgningen med relevante bilag skal være os i hænde senest d. 4. september 2022.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 36-37.

Gem job