IT-supporter


Har du lyst til at udvikle dine kompetencer inden for IT-support hos en af Danmarks førende advokatkontorer? Sætter du en ære i et højt serviceniveau og vil du være med til at sikre, at dine kollegaer altid får en god brugeroplevelse? Så er det måske dig vi leder efter til vores IT-support team i København.

Som en del af Gorrissen Federspiel vil du opleve en alsidig hverdag med et højt tempo. Din hverdag kan bestå af alt fra 1. og 2. level support til opsætning af et Tour de France event eller IT-support i Højesteret. Som på alle øvrige områder søger vi, også i IT-support teamet, at være in a league of our own. Dette indebærer blandt andet, at vi kontinuerligt arbejder for at optimere både processer, systemer og brugeroplevelser med henblik på at understøtte forretningen.

Stillingen

I IT-support teamet yder vi 1. og 2. level support til firmaets ca. 530 medarbejdere som er fordelt på vores kontorer i Aarhus og København. Afdelingen er bemandet fra kl. 8 til kl. 18. Uden for almindelig åbningstid skiftes vi til at supportere huset i en vagtordning.

Ud over opsætning og support på arbejdsstationerne, har vi det tekniske ansvar for driften af:

  • Video/telefonkonference
  • Telefonsystem
  • Mobiltelefoner (iPhone) og deployment via SCCM/Intune
  • Netværk og VPN/DirectAccess
  • Kopimaskiner og printere
  • I forbindelse med onboarding af nye medarbejdere spiller vi også en vigtig rolle, idet vi står for klargøring af udstyr og telefoner, opsætning og undervisning

Bliv en del af et inspirerende miljø

Vi tilbyder et attraktivt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og en uformel omgangstone. Vores IT-support team består i dag af fire supportere og en teamleder, hvoraf to arbejder på kontoret i København, og to er placeret i Aarhus. Foruden supportteamet består IT-afdelingen af en IT-chef, to driftsmedarbejdere, en MS Office specialist, en digitaliseringsansvarlig, en databasespecialist, en projektleder og en IT-sikkerhedsansvarlig.

Din profil

Vi forestiller os, at du i dag sidder i en lignende stilling og at du har et par års erfaring med IT-support. Opgaverne kan være mangeartede og det vigtigste for os er derfor, at du har teknisk flair og et stort servicegen. Yderligere ser vi gerne at du:

  • Er uddannet IT-supporter eller tilsvarende
  • Har overblik og følger dine opgaver til dørs
  • Har interesse for at tilegne dig ny viden og omsætte den til handling[SRS4] 
  • Arbejder struktureret og løsningsorienteret 
  • Er proaktiv og tager ansvar
  • Kan begå dig på dansk såvel som på engelsk

Om Gorrissen Federspiel

Hos Gorrissen Federspiel arbejder vi i fællesskab ud fra en vision om, at vi vil være et advokatfirma i en liga for sig. For os betyder det, at vi har de mest tilfredse klienter, som vælger os for vores dybe faglighed og vores ordentlighed. Det betyder også, at vi har de dygtigste og mest engagerede medarbejdere. Det er én af vores fornemmeste opgaver at tiltrække branchens bedste talenter og sikre optimale rammer for, at vores medarbejdere kan trives, udvikle sig og have et spændende og udfordrende arbejdsliv. Derfor er fleksibilitet, udvikling og balance centrale elementer i tilgangen til vores medarbejdere.

Læs mere om Gorrissen Federspiel som arbejdsplads.

Interesseret?

Der vil løbende blive indkaldt til samtaler, så upload snarest din ansøgning via vores hjemmeside. Finder vi den rette kandidat, vil vi lukke stillingen inden deadline. Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior HR-konsulent, Mette Thording, på telefonnummer 33414141.

Alle, der har talent, kan dygtiggøre sig hos Gorrissen Federspiel. Vi vurderer såvel nuværende som kommende medarbejdere på baggrund af deres kompetencer og skeler ikke til social baggrund, kultur, køn, etnicitet, religion, alder, hudfarve eller seksualitet. Vi har og ønsker en mangfoldig medarbejdersammensætning.


Gorrissen Federspiel er et af Danmarks største advokatfirmaer. Vi beskæftiger mere end 530 medarbejdere, heraf 300 jurister, og vi tilbyder rådgivning inden for alle erhvervsrelaterede områder. Som firma lægger vi vægt på kvalitet, etik, værdiskabelse, udsyn og holdånd. The extra mile har i mange år været et af vores slogans, og hos Gorrissen Federspiel gælder det både i forhold til klienter og kolleger – vi vil være ’In a league of our own’.

Gem job