Au­to­ma­ti­se­rings­kon­su­lent


Region Hovedstaden søger kolleger, der vil arbejde med automatiseret test af store IT-leverancer til sundhedssektoren.

Vil du være med til at sikre sundhedspersonalet i Region Hovedstaden den rette kvalitet i de digitale løsninger og en god brugeroplevelse? Og har du erfaring med automatiseret test? Så er det sikkert dig, vi rigtig gerne vil have som vores nye kollega.

Dit nye job

Du kommer til en god og spændende arbejdsplads, hvor vi udfører vores arbejde i tæt samarbejde med hospitalerne. 

Som automatiseringskonsulent er du en del af Center of Excellence for test i sektionen Test & Kvalitet i Center for IT og Medicoteknologi (CIMT) i Region Hovedstaden. Vi udvikler og vedligeholder scripts og data, så automatiseret test kan afvikles løbende. Vi arbejder især på Sundhedsplatformen, men i fremtiden vil vi også skulle arbejde på andre løsninger i sundhedssektoren. 

Vi anvender Leapwork Test Automation Tool som værktøj for vores automatisering. Vores arbejde udføres i tæt samarbejde med det kliniske personale, der skal have glæde af løsningerne, og selvfølgelig også i tæt samarbejde med udviklere og testere. Sammen med teamet er du ansvarlig for at installere, konfigurere og vedligeholde de testværktøjer, vi anvender.

Hvem er vi?

I Test og Kvalitet er vi ca. 20 medarbejdere fordelt på tre teams. Vores kerneopgaver er at levere test management, testautomatisering og kvalitetssikring. 

Vi har en fri og uformel omgangstone og et godt sammenhold med plads til både faglig sparring og hygge. 

Vi er en god blanding af folk med forskellig anciennitet. Det betyder, at vi både har fordelene ved at kunne lære af de erfarne kolleger og samtidig få nye gode ideer fra de nye.

Vi har desuden fleksibel arbejdstid med betalt frokostpause og gode muligheder for at deltage i kurser og faglige arrangementer.  

Vi er ambitiøse

Vi har et fælles mål i sektionen om at yde vores bedste og sammen sikre en høj faglig kvalitet på tværs af vores teams. 

I CIMT handler digitalisering om liv, og vi er stolte af vores faglighed og bidrag til CIMT’s mission om at være hospitalernes partner.

Derfor arbejder vi bl.a. løbende med forbedring og videreudvikling af testmetoder og testprocesser, og det arbejde er du en vigtig deltager i. 

Vi arbejder for at udbrede automatiseret test, der hvor det giver mening og at beslutning om evt. automatisering er en del af projektplanen eller af videreudviklingsplanen for de eksisterende systemer.

Hvem er du?

Du motiveres af test og kvalitet og kan lide at nørde med udvikling af testløsningerne. Du har en teknisk baggrund med kendskab til programmering og automatisering af test af softwareløsninger. Måske har du erfaring med Leapwork Test Automation Tool? Hvis ikke, har du lyst til at lære det.

Vi forestiller os desuden, at du arbejder struktureret, og at du vil indgå i risikovurderinger i samarbejde med for eksempel IT-arkitekter, sådan at der testes på det rette niveau.

Endelig er det et plus, men ikke et krav, at du har erfaring med testværktøjerne MicroFocus ALM/Quality Center eller ServiceNow, ligesom relevante certificeringer selvfølgelig er en fordel.

CIMT - din nye arbejdsplads

CIMT er Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed med et årligt budget på 1,8 mia. kr. og godt 1.000 medarbejdere, som repræsenterer en stor faglig mangfoldighed.

Se vores præsentationsvideo og bliv klogere på, hvem CIMT er, hvad vi brænder for, og hvad vi leverer.

Arbejdssted

Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 Østerbro. Vi udfører opgaverne der, hvor det giver mest værdi, og derfor vil du sammen med kollegerne have et fast arbejdssted men også have mulighed for at arbejde hjemmefra. 

Der kan også være behov for, at du skal udføre arbejde på andre lokationer i regionen. Hvis det bliver aktuelt, er der mulighed for at låne el-biler eller el-cykler. Alternativt godtgøres transport med det offentlige eller i egen bil.

Løn- og ansættelsesvilkår

Gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer pr. uge inkl. frokost.

Ansættelsesdato er hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger  

Har stillingen fanget din interesse og vil du høre mere, kan du kontakte enhedschef Franci Johansen på tlf. 20 99 30 04 eller mail franci.susanne.johansen@regionh.dk.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er søndag den 18. september 2022.

Send gerne din ansøgning hurtigere, da vi holder samtaler løbende.

Gem job