IT-supporter


Nuummi IT-mut Supporteri

Ulluinnaat tamarmik assigiinngitsumik pisoqarfiusut nuannaraagit, kiffartuussinermik pingaartitsivit, aammalu Air Greenlandimi, Nunatta Angalatitsiviani, Hotel Arctic-imi aamma World og Greenlandimi IT-mik atuisut ikiornissaannut piareersimavit? Taamaappat suliffeqarfimmi uummaarissumi pissanganartumilu atorfik allanngorartunik atuiffiusoq ilaanneeriarlunilu ulapaarfiusartoq, 1. oktober-i 2022-mi isumaqatigiissuteqarnikkulluunniit atorfiniffigineqarsinnaasoq neqeroorutigisinnaavarput. 

Atorfiup ilisaritinneqarnera

IT-mut pisortaq qullersaralugu IT-mut immikkoortortaqarfimmi uummaarissumi, katillugit qulinik sulisoqartumi, Nuummi qullersaqarfimmi inissisimasumi suleqataalissaatit.

Suliassavit pingaarnerit ilagissavaat:

  • 1st-level support-imut suliassanik iluarsiisarneq
  • 2nd aamma 3rd-level support-imut suliassanik IT-mik suliaqartunut allanut aammalu avataaniit suleqataasunut agguaasarneq
  • Atuisunik aqutsineq
  • Pc-nik angallattakkanillu naleqqussaasarnerit ikiuisarnerillu (Windows aamma Office365 il.il.)
  • Ipads-inik Android-inillu naleqqussaasarneq.
  • Printer-inik aamma videokkut ataatsimiinnermut atortunik il.il. naleqqussaasarneq ikiuisarnerlu
  • Hardware-nik pisiniartarneq
  • Piffissap nalinginnaasumik suliffiup avataani pigaartooqataasarneq

Angalallattaartarnissaq naatsorsuutigineqassaaq. 

Piginnaaneqarfiit

Ukununnga piginnaaneqarfeqarnissat naatsorsuutigaarput:

  • IT-mut attuumassutilinnik ilinniagaqarsimasoq, soorlu IT-supporteri assigisaaluunniit
  • Ajornanngippat atorfimmut assingusumi misilittagaqarneq
  • Microsoft Windows-imik Office pakken-imik (ajornanngippat O365-imik) misilittagaqarneq
  • Active Directory-mik, Windows server-imi aamma Citrix-imik ilisimasaqarneq iluaqutaassaaq

Inuttut namminersorlutit, aaqqissuussamik siulliuniarlutillu sulisinnaassaatit. Piffissani ulapiffiusuni sulianik paasisimaarinninnissamut suliassanillu tulleriiaarisinnaanermut piginnaaneqarluassaatit. Naammagittartuuvutit, isumagissaartuuvutit ammasuullutillu, aammalu atuisunut attaveqateqarsinnaaneq piginnaaneqarfigilluarpat. Akisussaaffeqarnerit tunniusimanerillu ersitsippat, suleqatigiinnerullu pingaaruteqarnera paasisimaaralugu.

Akissarsiat, atorfimmi inunnut ataasiakkaanut piumasaqaatinut naapertuuttut. Taakku saniatigut ilaqutariit ukiumoortumik sulinngiffeqarlutik angalanerinut akiliussisarneq, kiisalu sillimmasiissutit ilaatigut piffissaq tamakkerlugu ajutoorsinnaanermut sillimmasiissutinik, ataatsimoortumik inuunermut sillimmasiissutinik kiisalu napparsimmavissuarmiinnermut sillimmasiissutinik ilaqartut ilaatinneqarput.

Paasissutissanik amerlanerusunik pissarserusukkuit IT-mut pisortaq Karsten Munk oqarasuaat 343150-imut imaluunniit e-mail kmunk@airgreenland.gl aqqutigalugu saaffigisinnaavat.

Qinnuteqaatit pappiaqqanik attuumassutilinnik una aqqutigalugu nassiuguk: www.airgreenland.gl.



Trives du i en dagligdag hvor ikke to dage er ens, er du serviceminded og klar til at hjælpe IT-brugerne i Air Greenland, Grønlands Rejsebureau, Hotel Arctic og World of Greenland? Så tilbyder vi et afvekslende og til tider travlt job i en dynamisk og spændende virksomhed med en ansættelsesdato pr. 1. oktober 2022 eller efter nærmere aftale.

Jobprofil

Med reference til IT-chefen bliver du en del af en dynamisk IT-afdeling på i alt 10 personer, placeret på hovedkontoret i Nuuk.

Nogle af dine vigtigste opgaver bliver:

  • Løsning af 1st-level supportopgaver
  • Fordeling af 2nd og 3rd-level supportopgaver til øvrige IT-medarbejdere og eksterne samarbejdspartner
  • Brugeradministration
  • Konfiguration og support af pc’er og bærbare (Windows og Office365 mv.)
  • Konfiguration af Ipads og Android enheder.
  • Konfiguration og support af printere og videokonference udstyr mv.
  • Indkøb af hardware
  • Indgå i vagtordning uden for normal arbejdstid

Der må forventes lidt rejseaktivitet.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse indenfor IT, som f.eks. IT-supporter eller lignende
  • Gerne erfaring fra lignende stilling
  • Erfaring med Microsoft Windows og Office pakken (gerne O365)
  • Kendskab til Active Directory, Windows server og Citrix vil være en fordel

Som person er du selvstændig, struktureret og proaktiv. Du er god til at bevare overblikket i en presset situation og kan prioritere opgaverne. Du er tålmodig, positiv og udadvendt og god til at kommunikere med brugerne. Du udviser ansvarlighed og engagement og forstår vigtigheden af et godt samarbejde.

Aflønning vil være i overensstemmelse med stillingens krav på individuelle vilkår. Hertil kommer årlig feriefrirejse for familien samt en attraktiv forsikringspakke, der bl.a. omfatter heltidsulykkesforsikring, gruppelivsforsikring samt hospitalsdækningsforsikring.

Du kan indhente yderligere oplysninger hos IT-chef Karsten Munk på telefon 343150 eller pr. e-mail kmunk@airgreenland.gl.

Send din ansøgning med relevante papirer

Ansøgningsfrist: 26. august 2022

Gem job