Java-udvikler til udvikling, drift og ved­li­ge­hold


Spillemyndigheden søger en erfaren medarbejder indenfor udvikling af it-systemer, primært baseret på Java-teknologi. Du bliver en del af et mindre udviklingsteam på p.t. 5 medarbejdere, som varetager udvikling og tilpasninger på vores fagapplikationer.

Teamet er forankret i kontoret ”Data og Systemer” som samlet består af cirka 20 medarbejdere, hvis formål er at understøtte alle dele af Spillemyndighedens forretning med specifikke it-løsninger.

Kontoret har ansvaret for kontrol af data på spilmarkedet, derfor spænder opgaverne sig bredt indenfor bl.a. IT-projektledelse, løbende kvalitetssikring, drift, udvikling og implementering af de systemer, som kontrollerer spildata fra tilladelsesindehaverne på alle spilområder.

Vi har i Spillemyndigheden fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde, hvis opgaven tillader det. Du vil i din arbejdsdag opleve både teams møder og fysiske møder som en del af hverdagen

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:

  • Kodning i Java, herunder fejlsøgning og løbende tilpasninger.
  • Deltage i udarbejdelsen af systemdokumentation
  • Understøtte supportopgaver

På baggrund af dine interesser og kompetencer, vil du kunne blive inddraget i forskellige projekter som for eksempel udarbejdelse af nye systemer, datatilsyn af udbydere, udarbejdelse af tekniske krav m.v.

Det er en forudsætning, at du har solide kompetencer indenfor Java. 

Derudover vil det være en fordel, hvis du har interesse for et eller flere af nedenstående områder:

  • Angular
  • SQL og generelt database-arbejde
  • Oracle-produkter
  • Softwaretest (fx udarbejdelse af testplan, reviews, reproducible builds & unit testing)
  • Versionering af it-systemer (fx i værktøjer som GitHub og Jenkins)

Stærk i kodning

Da dine arbejdsopgaver vil have en høj grad af kompleksitet, er det en forudsætning, at du har en solid erfaring med at sætte dig ind i eksisterende kodeprojekter og er god til at sætte dig ind i nye sprog og teknologier.

Det er desuden en fordel, hvis du har forståelse for spil.

Du har måske en uddannelse som fx datamatiker, datalog, software engineer eller anden relevant uddannelse.

Vi baserer vores arbejde på høj faglighed og stort engagement. Vi forventer, at du har et godt overblik og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet. Som person har du øje for detaljer, er god til at fordybe dig - også i et åbent kontormiljø - ligesom det er naturligt for dig at møde dine kolleger med et godt humør og en konstruktiv holdning.

Ambitiøs styrelse med højt til loftet

I Spillemyndigheden arbejder vi for et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet, og åbenhed og dialog er kendetegnet for vores måde at arbejde på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise, og de mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement.

Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet.

Ansøgning og ansættelse

Ansøgning med CV og eventuelle eksamenspapirer bedes sendt via ansøgningslinket "Søg jobbet her" snarest muligt, dog senest den 5. september 2022 kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Souschef Michael Johannesen, på tlf. 72370759. Michael holder ferie fra den 11. til den 22. juli 2022. I perioden fra 11. juli til 15. juli vil det være muligt at stille spørgsmål til Kontorchef Richard Nørgaard, på tlf. 72371557.

Der vil løbende blive indkaldt til samtale. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet referencer.

Løn og ansættelsesvilkår

Du ansættes efter gældende overenskomst. Stillingen er med tiltrædelse 1. oktober 2022.

Tjenestestedet vil være Finlandgade 1, 5000 Odense C.

Ansættelsesområde

Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk og følg os på LinkedIn.com.

Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Om Spillemyndigheden

’Vi sikrer rammerne for et fair spilmarked’

Spillemyndigheden har til opgave at sikre et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere og spiludbydere. Vi udsteder de relevante tilladelser til spiludbud i Danmark, og vi fører et risikobaseret tilsyn med området.

Vi udfører analyser af spilmarkedet, og vi leverer klar og gennemskuelig vejledning og information. Det er en forudsætning for vores arbejde, at vi er fremsynede og handlekraftige i forhold til den hastige udvikling på markedet. Derfor udveksler vi viden og erfaring med andre lande om spiludbud og spilregulering.

Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi arbejder på. Vi har fokus på at have et konstruktivt samarbejde med vores interessenter, og vores ledere og medarbejdere løser vores mange udfordrende opgaver professionelt og med stort engagement. Vores ekspertise går hånd i hånd med vores dedikation til at sikre et lovligt og trygt spilmarked i Danmark.

Vi tager ansvar, og vi samarbejder – om den samlede opgave og i de daglige beslutninger. Sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet sikrer Spillemyndigheden fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Er det dig?

Læs mere om Spillemyndigheden på www.spillemyndigheden.dk.

Gem job

Spillemyndigheden
Publiceret: 11. august 2022

Arbejdssted

Location Odense