Stærk pro­ce­se­jer og intern Delivery Manager


Har du brugerne i fokus, og kan du styre vigtige processer på tværs af organisationen? Brænder du samtidig for at gøre tingene rigtigt hele vejen igennem værdikæden? 

Til en nyoprettet stilling i Forca søger vi dig, som både kan tage ansvar for centrale processer på tværs af organisationen og samtidig tage medansvar i den løbende procesmæssige udvikling. 

I Forca er vi i gang med at professionalisere vores tilgang til IT-services både ud mod vores kunder og internt. Vi har et stærkt fundament i form af ambitionen om og viljen til at levere den bedst mulige brugeroplevelse og en ServiceNow platform til at understøtte det. 

Tværgående kundetilfredshed 

Dine arbejdsopgaver vil være mange og forskelligartede. Formålet vil dog for det meste være det samme; at sikre den bedste service ud mod vores kunder og en stærk intern forankring. 

Du får ejerskab for tre vigtige processer: 

  • Service Catalogue Management, 
  • Service Level Management, 
  • Customer Satisfaction Management 

Alle tre processer er nye, og du får derfor stor indflydelse på, hvordan processerne skal designes. De første to processer vil i første omgang være indenfor IT-området, hvor den tredje proces er på tværs af alle services i huset.

Det er afgørende for din succes, at du tager ejerskab for og driver processerne fra a-z. Vi forventer, at du laver en standardiseret løbende rapportering og opfølgning samt hjælper med at kravstille med henblik på automatisering i vores ServiceNow og BI-platform. 

Du vil agere som intern Delivery Manager for de supporterende services IT leverer til Forcas øvrige forretning. Det er en forudsætning, at du har erfaring med (og interesse for) Delivery Management rollen og ITIL-procesrammeværket og det samspil, der er med forretningen.
Du vil desuden være en del af at implementere andre forandringsprojekter, der ligger i relation til de procesforandringer, som vi gennemgår.

Indflydelse, overblik og intern forankring 

Forca har høje ambitioner - både hos os og hos vores kunder. Derfor er det vigtigt, du trives med at spænde vidt og motiveres af at spille i hele kæden fra design til udvikling og endelig forankring og rapportering. Du er kendetegnende ved at; 

  • Du kommunikerer. Du kender betydningen af en god dialog, og du er en stærk kommunikatør.  
  • Du har drive. Din vilje gør dig i stand til at gå forrest og tage ansvar for en forandringsrejse mod den bedste brugeroplevelse.
  • Du prioriterer. Du er selvledende og initiativrig – du driver selv dine arbejdsopgaver.
  • Du danner relationer. Du får hurtigt brug for at kende organisationen til bunds, og det hjælper dine gode relationer dig med. 
  • Du danner dig overblik. Som en anden detektiv er du undersøgende og lytter til, hvor udfordringerne er for på den måde, at kunne løse mysteriet og skabe bedre processer. 

Din hverdag 

Du bliver del af et nyoprettet Service Management team, med to nyoprettede stillinger. I bliver to kolleger, og du skal arbejde tæt sammen med en stærk ITIL-proces profil, der skal stå for at bygge vores driftsprocesser. Du skal have lyst til, og se muligheder i, at påvirke rammen for teamet og sætte retningen. Du vil derudover agere intern Delivery Manager for de supporterende services som IT leverer til andre serviceområder internt i Forca.

Vi glæder os til at høre fra dig

Send din ansøgning allerede i dag. Hvis du har spørgsmål eller andet til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til Chef for Drift, Arkitektur, Sikkerhed & Data - Kasper Hochstrasser Moe på khm@forca.dk. Grundet ferie starter vi samtaler i september.

Gem job

Forca A/S
Publiceret: 12. august 2022

Arbejdssted

Location Hellerup