IT-Supporter til Ser­vi­ceDesk


Har du øje for kunderne?

I ATP’s ServiceDesk er det vores fornemmeste opgave at sikre, at vores kollegers IT-systemer fungerer. Det gør vi bl.a. ved at besvare opkald og behandle sager i vores sagsbehandlingssystem. For fortsat at kunne sikre dette er vi nu på udkig efter dig, der:

  • ønsker at arbejde i mange forskellige systemer og opbygge bred supporterfaring
  • får energi af at løse IT-udfordringer for dine kolleger
  • vil arbejde med en række forskellige kapacitets-/driftsleverandører og opbygge stor erfaring med incidenthåndtering.

I jobbet bliver det dig, der:

  • yder 1. level IT-support
  • udleverer IT-udstyr.

Får du tingene til at ske?

Der kan være flere veje til jobbet som IT-supporter. Vi ser gerne, at du er uddannet inden for IT-support, men det vigtigste er, at du generelt har solid IT-erfaring og en dyb teknisk interesse.

Du har kendskab til client software. Du er servicemindet og glad for at tale i telefon.

Vil du være en del af en prisvindende IT-arbejdsplads?

I ATP’s ServiceDesk bliver du en del af en sektion bestående af 10 dygtige kolleger. Her vægter vi godt samarbejde, hvor alle tager ansvar for at hjælpe vores brugere og hinanden. Vi har en åben og ærlig samarbejdsånd og en god omgangstone.

Vi ser frem til at få dig med på holdet og til at byde dig velkommen på en arbejdsplads, der de seneste tre år har vundet titlen som finanssektorens mest attraktive IT-arbejdsplads i Version2’s IT Company Rank.

I ATP tilbyder vi et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov.

=dig? Så send os dit CV

Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV.

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Gry Vase på tlf. 4820 4311 eller mail grt@atp.dk.

Gem job