IT-konsulent til IAM i Sydbank i Aabenraa


Vi tilbyder

Vil du være med til at forme og skabe næste generation IAM i Sydbank? Så har du nu muligheden for at blive en del af teamet!

Vi søger lige nu en IT-konsulent der brænder for sikkert, men effektivt at sikre at brugeridentiteter er tildelt rettigheder efter et arbejdsbetinget behov. Din primære opgave bliver gennem IAM at sikre, at de rette personer i banken får adgang til de korrekte ressourcer og rettigheder.

Du vil komme til at arbejde med rollemodellering for at nedbringe administrationen af medarbejderes autorisationer, højne kvaliteten af kontrollen med autorisationstildelinger, højne compliance samt vedligeholde roller og deres indhold.

Som vores nye IT-konsulent vil du primært skulle arbejde ud fra vores hovedkontor i Aabenraa, men der vil også være mulighed for at aftale arbejdsdage i vores afdeling i Fredericia samt hjemmearbejdsdag.

Om jobbet

Som vores nye kollega bliver du ansat i afdelingen IAM i IT-Service og Informationssikkerhed. 

IAM er ansvarlig for bruger og identitetsstyring og teamet skal derved sikre rette adgang, til rette bruger til rette tid. Samtidig er det vigtigt at adgange til data er beskyttede, at Sydbank overholder såvel eksterne som interne love og regler for adgang til data samt at Sydbank har en effektiv governance til sikring af compliance.

I Sydbank ønsker vi hele tiden, at gøre tingene smartere og det er derfor vigtigt, at du naturligt ser muligheder for at automatisere og automatiserer hvor det giver værdi!

Dine primære opgaver bliver at:

  • Sikre bruger og identitetsstyring
  • Bygge og vedligeholde rollemodellering
  • Bygge/implementere integrationer
  • Automatisere processor og arbejdsgange
  • Konfigurere og vedligeholde vores identitets platform OMADA

Om dig

Du har mod på at tage udfordringen op og du kan se dig selv som en nøglespiller inden for IAM i Sydbank. Formentlig har du allerede arbejdet med IAM i en anden virksomhed.

Desuden er det en fordel hvis du har erfaring fra virksomheder, hvor governance, compliance og dertil hørende discipliner spiller en væsentlig rolle.

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant IT-uddannelse eller tilsvarende erfaring - måske har du endda en udvikler-baggrund fra din uddannelse
  • Hellere vil automatisere og scripte end manuelt klikke når du konfigurer systemer
  • Arbejder struktureret
  • Kan arbejde selvstændigt, men fungerer også godt i et team
  • Har erfaring med OMADA eller lignende identitetsplatform

Om os

Sydbank er Danmarks 3. største bank med en af Sønderjyllands største IT-afdelinger og en bred vifte af IT-funktioner. For dig betyder det gode langsigtede karriere- og udviklingsmuligheder. Vores størrelse giver et stærkt fagligt miljø, stor diversitet og unikke muligheder for faglig sparring.

Vores IT-område er organiseret i produktteams, efter de forretningsvendte produkter håndterer. Vi arbejder efter agile principper og med stor selvbestemmelse og indflydelse i de enkelte teams. Vi er så heldige, at mange af vores brugere og interessenter sidder tæt på os i hverdagen, så vi har et stærkt samarbejde med hinanden.

Vi er et kompetent team som vægter høj faglighed, passion, trivsel og samarbejde højt. Du kan forvente stor frihed under ansvar og gode muligheder for at udvikle dig - både fagligt og personligt. Som ny kollega hos os, vil vi gøre vores bedste for, at du får en god start. Du får et struktureret introduktionsforløb, relevant uddannelse og god støtte fra dine kolleger og leder.

Praktisk information

Vi kan ikke vente med, at få vores nye kollega om bord og vi holder samtaler løbende. Send derfor din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Product Owner & People Lead for IAM, Roland Erik Lorenzen på telefon +45 51 26 26 31 eller på mail roland.lorenzen@sydbank.dk.

Ansøgning

Send din ansøgning online hurtigst muligt og senest 1. okt. 2022. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi glæder os til at høre fra dig.


Om Sydbank – Danmarks Erhvervsbank

I Sydbank er vores mål hver dag at skabe en bank, der er lidt bedre, end den var i går. Det kan vi kun, fordi vi har medarbejdere, der både kan og vil. I Sydbank får du kolleger, der interesserer sig for dig, og som altid er klar til at hjælpe og lytte.

Hos Sydbank er vi eksperter i at hjælpe rygraden af dansk erhvervsliv – de store og mellemstore virksomheder. Derfor kalder vi os Danmarks Erhvervsbank. Men vi rådgiver også dagligt tusindvis af danskere med deres privatøkonomi og investeringsmuligheder. Vi prioriterer de nære relationer og baserer vores rådgivning på et fundament af stærk faglighed og ordentlighed.

Sydbank har rødder i det sønderjyske, men med ca. 2.200 medarbejdere fordelt på hovedsædet og 65 afdelinger rundt om i landet er vi bank for hele Danmark.

Læs mere på www.sydbank.dk/karriere.

Gem job