Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Teknisk stærk me­d­ar­bej­der med lyst til pro­jekt­le­del­se af BSS-platform


Vil du være med til at udvikle og forbedre Grønlands digitale infrastruktur? Og har du lyst til at komme tæt på den smukke natur blandt højfjelde og udsigt til fjorden?

Så bliv en del af Tusass. Hos os får du:

  • nye udfordringer, hvor du kan udvikle dig inden for IT og telekommunikation
  • et internationalt teknisk team med højt specialiserede kolleger

Tusass – vi bringer verden tættere på

Tusass er hele Grønlands udbyder af telefoni og internet samt transportør af pakker og breve. Vi er en integreret del af det grønlandske samfund og sikrer sammenhængskraft på tværs af hele landet. I alt er vi 400 ansatte, der arbejder for at bringe verden tættere på – og os tættere på hinanden. Læs mere om os her.

Mød din nye BSS-afdeling

I Nuuk bliver du en del af vores Business Support Systems-afdeling (BSS) med 5 højt specialiserede medarbejdere, bl.a. vores CRM-konsulenter, BSS-konsulenter og analyseansvarlige. Derudover samarbejder vi også med udviklere i Indien. Vi samarbejder tæt og har et godt sammenhold, som du skal glæde dig til at blive en del af.

Vi har ansvaret for vores BSS-platform og dermed en række af de mest komplekse systemer i Tusass. Systemerne håndterer bl.a. vores abonnementstjenester, men vi har også systemer til håndtering af bl.a. CRM, faktureringer og GDPR.

Vi er i øjeblikket inde i en udvikling, hvor vi ønsker at gøre det så let som muligt for vores kunder at betjene sig selv. Det betyder bl.a., at vi ser ind i øget automatisering samt et fokus på effektive kommunikationsprocesser og datasikkerhed. Og det skal du hjælpe os med.

Sæt fokus på drift og projektledelse

Din opgave bliver at varetage driftsopgaver og drive eller supplere forskellige projekter fra opstart til levering. Du trækker især på dit BSS-teams tekniske ekspertise samt vores udviklere i Indien, der er specialiserede i Java Miroservices, Python og PHP. Derudover koordinerer du også med eksterne leverandører af tekniske ydelser ift. fx mobiltelefoni og internet.

Overordnet bliver dit mål at sikre korrekt implementering af nye tiltag, hvor du altid bruger IT effektivt og sikkert til at styrke kundeoplevelsen. 

Din hverdag består af mange varierede opgaver, hvor du bl.a.:

  • analyserer, planlægger og koordinerer projektopgaver 
  • udarbejder generelle og tekniske specifikationer 
  • sikrer system- og procesoptimeringer samt persondatasikkerhed 
  • skaber og vedligeholder dokumentation af kritiske systemer og processer. 

Projektleder med forståelse for det tekniske

Du ved, hvordan du skal få projekterne til at løbe fremad og sætte retningen for dine projektteams. Du er god til at arbejde med teams med forskellige tekniske fagligheder, og du kan formidle komplekst materiale på en letforståelig måde – både til kolleger fra andre afdelinger og vores leverandører.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • har erfaring med teknisk projektledelse
  • har forståelse for det tekniske og kan tale med på tekniske termer, men du behøver ikke være specialist
  • forstår at dokumentere det nødvendige – uden at overdokumentere
  • taler og skriver engelsk – taler du grønlandsk og/eller dansk er det en fordel, men bestemt intet krav.

Derudover har du lyst til at udvikle dig løbende – og vi tilbyder relevante kurser, så du hele tiden er opdateret inden for teknologi og projektledelse.

Få hjælp til at komme på plads

Vi ved, det kan være en stor beslutning at flytte til et nyt land. Derfor står vi klar til at hjælpe dig med at komme på plads. Har du børn, står vi også klar med information om skoler eller institutioner i området.

Samtidig kan du glæde dig til Nuuks mange kulturelle tilbud, fx biograf, et rigt cafeliv, mulighed for at spille håndbold, gå til crossfit eller sågar ballet eller hiphop. Du kan også dyrke lystfiskeri, sejlads eller tage på skiture i de smukke landskaber. Mulighederne er mange.

Interesseret? 

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mark Kvanner på +45 72 45 96 07.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link og senest den 3. oktober 2022. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Mark Kvanner
Rekrutteringskonsulent

Tlf. +45 72 45 96 07

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job