Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Vil du udfordres med IT-support på højt niveau, mens du udvikler dig?


Er du helt hjemme i Microsoft 365? Og vil du sætte din ekspertise i spil, samtidig med at du tilegner dig nye kompetencer? Så har vi jobbet til dig her.

Hos RIT er vi eksperter i IT-outsourcing, såsom cloud services, hosting og managed serverdrift. Vi er stolte af at have Danmarks mest nærværende kundeservice – og et helt særligt sammenhold kollegerne imellem.

”Det er kort og godt verdens bedste arbejdsplads! Her er plads til forskelligheder og meninger, og så hygger vi utrolig meget.”

– IT-supporter og din nye kollega Dennis Okkerholm.

Mød dit nye Service Desk-team

Du bliver en del af Service Desk-teamet i vores Operations-afdeling, der tæller 7 erfarne kolleger, heraf 5 i dit nye team. Vi er eksperter i support af IT-outsourcing – herunder cloud services, hosting, support, managed services og IT-sikkerhed. Sammen hjælper vi SMV-virksomheder uden egen IT-afdeling med den komplette IT-understøttelse.

Du supporterer og hjælper vores kunder

Du får mulighed for selvstændigt at varetage og løse supportopgaver for vores mange forskellige kunder. Undervejs har du et tæt samarbejde med både dit eget team samt vores kolleger fra Operations, der er eksperter på servere og andre tekniske problemstillinger.

Alle opgaverne løser du remote fra vores kontor i Lystrup. Det betyder, at du bl.a. arbejder med:

  • brugersupport, Microsoft 365 og cloud services
  • IT-sikkerhed
  • hosting samt on-prem pc’er, servere og netværksenheder
  • daglig telefon- og fjernsupport af brugere, pc’er, printere m.v. samt IT-drift, IT-sikkerhed og naturligvis fejlfinding.

Der er ikke vagtordning i dette job, og du har derfor en god balance mellem privat -og arbejdsliv.

Det er med andre ord en meget spændende stilling, som vil udfordre dig på højt niveau og få alle dine kompetencer i spil.

Din udvikling er i fokus hos os

Hver tirsdag prioriterer vi at holde teknikmøde, hvor vi drøfter nye teknologier og projekter i fællesskab. Derudover afholder vi også et ugentligt møde for Service Desk-teamet.

Via vores RIT Akademi investerer vi i, at alle vores ansatte får mulighed for at styrke deres kompetencer og tilføje nye til deres CV. Sammen med din leder laver vi en personlig uddannelsesplan til dig, med fokus på opkvalificering og kompetence-understøttelse.

Serviceminded holdspiller med IT-erfaring

Du sætter en ære i at levere god service og løsninger på et højt niveau – og du har gåpåmod, når du møder nye tekniske udfordringer. Samtidig er du nysgerrig og kan lide at tilegne dig ny viden, så du hele tiden er up-to-date med de nyeste tendenser.

Derudover:

  • er der flere indgange til rollen, og din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende – det vigtigste er, at du som minimum har nogle års erfaring med lignende opgaver
  • har du kendskab til Microsoft 365 – og hvis du har viden omkring cloud services og sikkerhed, er det en fordel
  • har du forståelse for at afdække et problem, så fejlsøgning og evt. videreformidling sker optimalt
  • har du et flydende dansk, og du kan let begå dig på engelsk i skrift og tale.

RIT – vi er ikke som de andre…

… og det er vi ret stolte af. Hos os går vi mere op i, at vores medarbejdere (og kunder) har det godt, end at vi løber alt for stærkt. For medarbejdere, der trives, er også medarbejdere, der arbejder bedre.

Vores fællesskab er med andre ord noget særligt. Her kan du deltage i alt lige fra sommerfester, spilleaftener og fælles grillarrangementer til julehygge og julefrokoster med partner.

Derudover tilbyder vi en masse lækre goder, inklusiv lækkert IT-udstyr, fitnessabonnement og en sund frokostordning. Og så er der altid is i fryseren om sommeren.

”Jeg har aldrig oplevet et bedre socialt fællesskab – selv under corona lockdown, hvor jeg startede i RIT. Man kan virkelig mærke, at der er nogen, der tænker over, at vi skal have det godt. Det er en kæmpe forskel fra andre steder, jeg har arbejdet.”

 – IT-konsulent Michael Bærendsen.

Vil du med på vores vækstrejse?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mathias Jørgensen på telefon 72 45 91 45.

Send dit CV inkl. en kort motiveret tekst i toppen og fortæl, hvorfor du søger jobbet. Søg allerede i dag og senest den 6. oktober 2022 via nedenstående link. Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Læs mere om os på:

Kontaktperson

Mathias André Jørgensen
Rekrutteringskonsulent

Tlf. +45 72 45 91 45

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job