Erfaren it-pro­dukt­for­val­ter til Region Midtjyl­lands ind­købs­sy­stem


Har du et hjerte, der banker for indkøb og logistik, og motiverer det dig at arbejde for, at regionens hospitaler kan give patienterne den bedste behandling? Drømmer du desuden om at blive en del af en organisation med fokus på den enkelte medarbejder? Så er jobbet som produktforvalter det rette for dig.

Hver dag håndterer RM Indkøb-systemet tusindvis af ordrelinjer. Systemet er derfor helt centralt for de daglige leverancer til f.eks. regionens hospitaler.

Du kommer til at indgå i et team på 5, hvor I sammen har ansvaret for produktforvaltningen af regionens økonomi- og indkøbssystemer. Dit primære ansvarsområde bliver indkøbssystemet, hvor du medvirker til en sikker drift og overvågning af ordreflowet. For den rette venter der et spændende job, der stiller store krav til struktur, grundighed og samarbejde.

Som it-produktforvalter af RM Indkøb bliver det din opgave at:

  • Indgå i den daglige drift og overvågning af systemerne
  • Yde level 2 support til indkøbsfunktionerne
  • Koordinere fejlrettelser med leverandørerne
  • Arbejde med vedligehold af stamdata
  • Indgå i planlægning og test af de løbende releases
  • Udøve Change Control på systemændringer
  • Vedligeholde systemdokumentation
  • Deltage i og bidrage til den digitale transformation af området.

For at kunne løse de opgaver, forventer vi, at du har:

  • Erfaring med indkøb og logistik
  • En grundig, struktureret og analytisk tilgang til opgaverne
  • Lyst til at udvide din faglige værktøjskasse med en nysgerrighed på regionens ordre- og vare-flow.

I teamet hjælper vi hinanden med at løse opgaverne, og det er derfor vigtigt, at du naturligt har gode samarbejdsevner, at du er ansvarsfuld og opsøgende. Vi håber også, at du vil bidrage til vores team med en stærk it-faglighed, at du kan bevare overblikket, og at du går engageret til opgaverne.

Fleksibelt arbejdsliv og løbende udvikling

Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med en arbejdsuge på 37 timer, et fleksibelt og hybridt arbejdsliv med gode muligheder for hjemmearbejde og betalt frokostpause. Det er vigtigt, at du har tid til et liv ved siden af arbejde, samtidig med at vi lægger stor vægt på, at du kan udvikle dig. Vi arbejder derfor med løbende udviklingssamtaler og jævnlige 1:1-samtaler med din leder – så har du og din leder hele tiden fokus på din trivsel og udvikling.

Vi har i It-afdelingen også en løbeklub, en sportsklub, en strikkeklub, fredagsbar og forskellige andre aktiviteter, hvor vi er sammen om andet end det faglige.

Du bliver en del af en stor og slagkraftig it-organisation

Hos os skal du kunne meget, men ikke alene. Du bliver en del af området Administrative Produkter, hvor du sammen med 28 produktforvalterkolleger deler en travl hverdag på et kontor med højt til loftet, gode grin og med et stærkt fællesskab i et godt arbejdsmiljø.

It-afdelingen i Region Midtjylland er med sine cirka 540 ansatte en stor og slagkraftig it-organisation, som du skal evne at spille god i en hurtig og effektiv opgaveløsning. Det gør du naturligvis, så vores brugere på hospitalerne kan gøre det, de er bedst til – at betjene og behandle borgerne i Region Midtjylland.

Vi samarbejder professionelt og anvender ITIL - som alle nye kolleger bliver certificeret i – der giver os en fælles forståelsesramme og et grundlag for vores interne processer. Vi værdsætter det gode, sociale og anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og plads til forskelligheder og humor.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i It på vores karriereside

Er du interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Klaus Natorp på 2924 1203 eller klaus.natorp@rm.dk.

Send din ansøgning senest den 2. oktober. Vi forventer at holde 1. samtale den 11. oktober og 2. samtale den 13. oktober, og du må inden 1. samtale forvente at skulle lave en personprofil.

Digitalisering på patientens og borgerens præmisser

It-afdelingen består af ca. 530 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.

Få et indblik i vores hverdag på LinkedIn

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Gem job