Internal IT Engineer


Du får

  • Mulighed for at blive en del af et stærkt hold af dedikerede og teknisk kompetente kolleger
  • En dynamisk og fleksibel arbejdsplads med en flad struktur
  • Mulighed for at arbejde med de nyeste teknologier

Dine opgaver

  • Drift, administration og vedligehold af brugere, mobiler og bærbare devices
  • IT-support, systemadministration inkl. implementering af nye systemer
  • SPOC for medarbejdere i Sentia Denmark

Du er

  • Proaktiv, selvkørende og serviceminded og trives med at løse mange forskellige opgaver
  • Nysgerrig efter ny viden og drevet af at personlig udvikling og teknisk bredt funderet på et højt niveau
  • Trives på en arbejdsplads i forandring


Er du klar til at gå en spændende fremtid i møde i en succesfuld virksomhed inden for innovation teknologiske løsninger? Leverer du ”best in class” IT-support til dine kolleger? Så har vi stillingen til dig!

Som Internal IT Engineer hos Sentia Danmark supporterer du medarbejderne hos Sentia. Du vil være ansvarlig for udførelsen og håndhævelsen af vores interne sikkerhedspolitik, og du skal være i stand til at administrere desktop- og kontormiljøer. Du får ligeledes ansvaret for identitet- og adgangsstyring til relevante standardværktøjer og automatisering af disse.

Hvad forventer vi af vores Internal IT Engineer

Dine ansvarsområder

  • Daglig support af husets brugere
  • Administrere end user hard- & software
  • Installation og vedligehold af andet IT-udstyr såsom printere, kopimaskiner m.v.
  • Adgangsstyring af Sentia Denmarks (interne) medarbejdere
  • Inventory management
  • Varetagelse af on- og off boarding processer i samarbejde med HR

Din profil

  • Uddannet IT-supporter eller 3-5 års erfaring fra lignende stilling - men vi vægter holdning, erfaring og vilje til at lære ligeså højt
  • Erfaring med Microsoft Desktop Operating systems
  • MS Server Operating systems MAC, OSX og Linux
  • MS Azure certificering (min. AZ900)
  • Erfaring med opsætning af mobiltelefoner - IOS og Android
  • Kendskab til div. Kommunikationsværktøjer ex. VOIP, Slack og Webex
  • Erfaring med Power Shell
  • Kendskab til og forståelse af ITIL værktøjer – gerne ITIL 4 Foundation
  • Det er vigtigt, at du formår at holde overblikket med mange bolde i luften – samtidig med at du har evnerne og omhyggeligheden til også at kunne arbejde i detaljen
  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk

En ny måde at arbejde med IT på

I Sentia trives vi ved at være vores kunders fortrukne og langsigtede samarbejdspartner. Derfor er det vigtigt for os at vi skræddersyer markedets bedste løsninger, som passer til kundens forretning, om det er pure Sentia Cloud, Public Cloud, Hybrid Cloud, eller andre Managed Services. Det vigtigste er, at vi skaber langsigtede løsninger sammen med vores kunder og derved sikrer et stærkt fundament for fremtidigt samarbejde.

Vi løser forretningsudfordringer med IT-løsninger

Vi mener, at den digitale verden er kernen i enhver virksomhed, og vi drives af at finde den bedste IT-løsning sammen med vores kunder. Vi er i øjeblikket på en spændende transformationsrejse, hvor vi optimerer vores interne struktur, fra vores systemlandskab til at udfordre traditionelle arbejdsmetoder. Vi inviterer dig på denne spændende rejse, hvor vi konstant er i udvikling og derfor kan du ikke lade være med at vokse sammen med os.

Vil du med på rejsen?

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet det rette match. Vi vil derfor gerne invitere dig til at sende os dit CV og nogle passioneret linjer hvor du fremhæver hvorfor DU netop er det rette match for Sentia. Vi glæder os til at høre fra dig! Hvis du har specifikke spørgsmål vedr. Sentia eller positionen er du velkomment til at kontakte Head of Head of Service Desk Dennis Wentoff pr. mail dennis.wentoff@sentia.com eller på tlf. 5083 6132. 

Gem job