Kunde- & le­ve­ran­dør­o­ri­en­te­ret IT-Service Manager


Ser du værdi i at bygge stærke IT-partnerskaber med kvalitet som omdrejningspunkt? Og falder det dig let at sikre, at vi leverer det aftalte til vores partnere, og de leverer det aftalte til os til den aftalte tid?

Købstædernes Forsikring er et ambitiøst kundeejet forsikringsselskab med en kundeorienteret vækststrategi. Vi vil gøre forsikring ligetil for alle - og det gør vi med nærvær, engagement og handlekraft. En effektiv og struktureret tilgang til produktudvikling, er en væsentlig forudsætning for realisering af vores ambitioner, og derfor skal du med på vores videre rejse.

Hvad bliver dine arbejdsopgaver?

  • At sikre vores IT-leverandører leverer det aftalte
  • Håndterer leverandør og partnerrelationer
  • Agere som SPOC overfor partnere og leverandører
  • Håndtering af SLA & rapportering
  • Sikre at vores processer understøtter de snitflader vi har med leverandører og partnere
  • Sikre at vi lever op til og får leveret det aftalte til vores partnere
  • Afdække partners fremtidige planer og behov
  • Sikre prioritering internt af opgaver fra partner
  • Rapportering til partnere
  • Sikre daglig drift jf. kontakter til partnere
  • Sikre overholdelse af budget for leverandørkontrakter

”Jeg hedder Karina Lyck, og jeg bliver din kommende leder. Du vil opdage, at jeg som leder er uformel og let at gå til. Jeg har tillid til teamet og den enkeltes faglighed, og jeg tror på en ledelsesstil, hvor vi følger den gode idé og den gode løsning. Sådan kan vi sætte nye standarder i Købstædernes Forsikring og i branchen generelt. Vi glæder os meget til at møde dig og få dig med om bord.”

Hvad forventer vi af dig?

  • Du har mange års erfaring som Service Manager, både i rollen som kunde og som leverandør.  
  • Du har erfaringer indenfor IT og har du også kendskab til forsikringsbranchen er det et plus.
  • Du motiveres af den værdi som dine leverancer skaber for dine kolleger og vores kunder.
  • Du ser værdi i at bygge stærke partnerskaber med kvalitet, som bidrager til virksomheden vækst.
  • Du kan arbejde med flere interessenter og arbejder godt med definerede processer.
  • Du er struktureret og metodisk og tager ansvar.
  • Du er en teamplayer og giver gerne en kollega et nap med.
  •  Du behersker dansk både mundtligt og skriftligt. 

Om Købstædernes Forsikring

Vi er ejet af vores kunder, og vi har en stolt kultur med et ambitiøst udsyn. I dag er vi ca. 330 medarbejdere, fordelt på vores kontorer i Næstved, Odense, Aarhus, Aalborg og København. Du får base på Strandgade på Christianshavn, hvor vi foruden en skøn beliggenhed kan lokke med en god frokost.  Vi tror på, at det også er vigtigt at ses, så derfor har vi en guideline, der hedder ”Vi er mere på kontoret end hjemme” – oversat betyder det, at vi arbejder fleksibelt mellem Strandgade og hjemmefra, og vi værner om dét ekstra det giver også at ses på kontoret.

Du kan læse mere om Købstædernes Forsikring på www.kfforsikring.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig

Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte chef for Forretningsudvikling og IT Karina Lyck pr. mail. kal@kfforsikring.dk eller telefon 51 75 56 81.

Søg jobbet via www.kfforsikring.dk hurtigst muligt og senest den 9. oktober 2022 – Vi glæder os til at høre fra dig. Samtaler holdes løbende, så send den ansøgning hurtigst muligt.

Gem job