CloudOps – Ser­vi­ceDesk Stu­den­terjob


Om afdelingen

CloudOps i Alm. Brand Group består af ca. 50 personer, som har en virkelig høj anciennitet og professionalisme omkring sig, samtidig med en daglig uformel positiv tone. Vi stræber efter at have det sjovt, når vi er på arbejde, vi kan godt lide at have travlt, mens vi stadig leverer kvalitet. Vi har fokus på fleksibilitet i arbejdstiden og har styr på work-life balance.

Vi er på en kæmpe ”Cloud Only” transformation, hvor vi skal gå fra 3 egne drevne datacentre til Azure Cloud. Dertil skal vi adoptere agile principper, hvor det giver værdi for teamet, hertil er tilknyttet nogle dygtige agile coaches, som skal hjælpe os på denne spændende rejse.

CloudOps består i dag af 6 teams (Infrastruktur services, Operationel sikkerhed, ServiceDesk, Bruger administration, Database og Batch, datacenter logistik og Telefoni).

  • Denne stilling er i ServiceDesk teamet.

Om selve ServiceDesk Teamet

Vi er et team på 13 personer bestående af en Incident Manager, en Problem Manager, en Systemadministrator samt 6 supportmedarbejdere og 4 studentermedhjælpere, som står for den daglige 1. line support (SPOC) via mail, portal, telefon og ved fremmøde på vores kontor på Midtermolen. Vi udarbejder vejledninger til brug for både vores kollegaer og internt i ServiceDesk samt er den styrende del af kommunikation vedrørende driftssituationen. Vores opgave består også i at samle trends på gentagne hændelser og alarmer fra vores overvågningssystemer. Desuden foretages den nødvendige eskalering til Incident Manager eller Problem manager ved Major Incidents.

Du vil skulle indgå i en turnus vagtplan, da vi har åbent mandag til torsdag fra kl. 07.00-19.00, fredag fra kl. 07.00-17.00 samt weekender fra kl. 10.00-16.00.

Den rigtige kandidat

  • Du har 14 timer om ugen, hvor du vil bruge dit Servicegen
  • Du har over et år tilbage af din uddannelse
  • Du er i gang med en it-uddannelse
  • Du er god til kommunikation i både skrift og tale (engelsk og dansk)
  • Du er serviceminded, proaktiv, selvstændig og vedholdende
  • Du er analytisk og kan gennemskue komplekse problemstillinger
  • Du er nysgerrig på at lære og ikke bange for ændringer
  • Du har en bred viden og forståelse for it

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til følgende

  • Microsoft Office suite
  • Apple IOS
  • Windows OS
  • Udarbejdelse af IT-vejledninger i letforståeligt sprog og design

Vi tilbyder

  • Et spændende og udfordrende studenterjob
  • Et højt fagligt niveau og en visionær koncernstrategi med mange muligheder for personlig udvikling
  • Du kommer til at referere til Team Lead for ServiceDesk, og din arbejdsplads er på Midtermolen 5 i København.

Vil du vide mere

Hvis du vil vide mere, inden du søger, er du velkommen til at kontakte Michael Vissing Nielsen abrmco@almbrand.dk eller på telefon 3547 7809.

Din ansøgning

Er du vores nye kollega, så send os din ansøgning med CV snarest muligt. Vær opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder.

I Alm. Brand har vi samlet bank, forsikring og pension, så kunderne kan få et samlet overblik over deres økonomi. Koncernen har 1600 engagerede medarbejdere, der hver dag bidrager til den høje arbejdsglæde. Vi har en uformel omgangstone, der giver plads til forskellighed. Samtidig arbejder vi ambitiøst og vægter innovation og kreativitet højt. Ca. halvdelen af medarbejderne sidder på hovedkontoret på Midtermolen i København, og i resten af landet tager vi hånd om vores kunder fra 25 kontorer, filialer og rådgivningscentre. Læs mere om os på almbrand.dk/job.

Gem job