Stu­den­ter­med­hjæl­per til Danske Spils Incident Ma­na­ge­ment


Er du studerende og på udkig efter et studiejob, hvor du er garanteret både ansvar og fede opgaver? Tripper du efter at få afprøvet teori i praksis, og er du en holdspiller, der kan spille andre gode? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Incident Management. 

Som studentermedhjælper i Danske Spil bliver du en del af en virksomhed, hvor studerende har en vigtig stemme. Du vil indgå som en fast og integreret del af hverdagen i afdelingerne, og du vil derfor også opleve at få dine egne ansvarsområder. Vi har mere end 50 studentermedhjælpere på tværs af huset, og derfor får du rig mulighed for at danne relationer med studerende fra andre studieretninger.

Incident Management i et ungt team

Hovedansvarsområdet i Incident Management er kategorisering og eskalering af incidents Vi har også stor fokus på at indkommende incidents bliver håndteret grundigt og sikkert i samarbejde med relevante leverandører og interne teams. Incident Management teamet er placeret i Danske Spils IT-afdeling og vi er et dedikeret ungt team kombineret af 9 Incident Managers og 5 studentermedhjælpere.

Dig og dine opgaver

I rollen som studentermedhjælper i Incident Management, bliver du en fast del af vores dagligdag i teamet. Du kommer primært til at skulle arbejde med at håndtere indkommende incidents. Derfor er det vigtigt for os, at du er grundig og god til at følge op, således du følger dine opgaver helt til dørs. Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er en stærk kommunikatør på både dansk og engelsk (skrift og tale).
  • Har en god teknisk forståelse.  
  • Har styr på deadlines og holder både dig og dine samarbejdspartnere oppe på disse.

Som studentermedhjælper i Incident Management er det vigtigt, at du er hurtig til at reagere og klar til at forfølge vores incidents, når de opstår. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Håndtering af incidents, herunder oprettelse af sager og eskalering til relevante leverandører. Det kan for eksempel være at vores Lotto- eller Oddset-app ikke virker.
  • Kommunikation vedrørende nedbrud til interne interessenter og til vores kunder.
  • Opfølgning på igangværende sager.

Der vil være vagter fordelt på alle døgnets timer. Forventet arbejdstid er på 15-20 timer om ugen. Din arbejdstid aftales med nærmeste leder, men vi ved, at studiet har førsteprioritet, og derfor tager vi selvfølgelig hensyn i eksamensperioderne.

Vil du gøre karriere hos os?

Du starter ansøgningsprocessen ved at klikke på ”Ansøg”. Send din ansøgning, så vi har den senest den 25. november. Vi kalder løbende til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mikkel Wiil på miwi@danskespil.dk.

Til glæde og til gavn for hele Danmark

Du kender sikkert vores firmanavn og vores produkter, men ved du også, at Danske Spil er til glæde og til gavn for hele Danmark? Danske Spil er markedsledende i Danmark på både lotterier, sportsspil og casino. Danske Spil er ejet af den danske stat (80 %) samt DGI og DIF. Vi bidrager hvert år til gode økonomiske rammer i dansk idræts- kultur- og foreningsliv. Hver en krone, vi har i overskud, går tilbage til det danske samfund. Enten i form af udlodningsmidlerne eller direkte i statskassen.

Danske Spils særlige historie, rammevilkår og konkurrence- og markedsposition stiller store og særlige krav til, at vi altid er ansvarlige, sætter markedsstandarder og er konkurrencedygtige. Samtidig skal Danske Spil være på forkant med trends og udviklingen i markedet samt kundernes ønsker og behov.

Hver uge har vi mere end 1,1 million danskere, som spiller hos os enten online eller via en af vores 3.800 forhandlere. I 2021 leverede vi 2,8 milliarder kroner tilbage til samfundet. Men vi er ikke kun sat i verden for at sikre penge til samfundet. For i Danske Spil er vi 480 medarbejdere, der arbejder med et stærkt etisk kompas arbejder for at begrænse ludomani, hvidvask og matchfixing, så spil kan være ansvarlig underholdning.

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 1. november 2022

Arbejdssted

Location Brøndby