Microsoft D365 Finance and Operation sy­stem­kon­su­lent


Vi søger en engageret systemkonsulent med brede kompetencer og et stærkt service-mindset, til at være en del af Semler IT.

Hvordan bliver din hverdag?

Du vil komme til at indgå i et team bestående af systemkonsulenter, 2nd level og solution manager, hvor der er højt til loftet, plads til mangfoldighed og hvor vi, med glimt i øjet, hjælper hinanden.

Arbejdsopgaverne varierer fra daglig support til administrative opgaver, samt deltagelse i interne projekter. Majoriteten af opgaverne er rettet mod støtte af vores ca. 500 brugere af Microsoft D365 Finance and Operation fordelt i Semler gruppens egne, interne selskaber samt hos vores forhandler- og servicepartnere. Disse udgør ca. 150 forretninger fordelt over hele Danmark.

Typiske opgaver du løser:

  • Support af økonomisystemet Microsoft D365 Finance and Operation via mail, telefon og sagssystem
  • Tæt samarbejde og løbende dialog med interne kollegaer og vores leverandør, Columbus
  • Bistå uddannelse af fagpersonale
  • Brugeradministration
  • Deltage i on- og offboarding-processer
  • Bistå udarbejdelse af video og hjælpe-materiale til kunder og kollegaer

Vi er en fleksibel og hybrid arbejdsplads, hvor du har mulighed for hjemmearbejdsplads kombineret med tid på hovedkontoret i Brøndby sammen med dine kolleger og ikke mindst opgaver on-site hos vores brugere.

Hvem leder vi efter?

Du er serviceminded, positiv, kommunikerende og udadvendt – dertil arbejder du struktureret og trives med forskelligartede opgaver som spænder fra almindelig brugersupport og dagligt vedligehold til udforskning og implementering af nye løsninger og processer baseret på Microsofts løbende opdateringer af platformen, samt ønsker og krav af interesseparter.

Vi ser gerne at du:

  • Er uddannet indenfor økonomi eller Microsofts økonomisystemer
  • Har forståelse for IT og kan analysere en lettere teknisk problemstilling
  • Er forandringsparat og har mod på at tilegne dig nye kompetencer og viden
  • Er serviceminded og ordentlig og nyder at arbejde og kommunikere med mennesker
  • Er mødestabil og fleksibel
  • Er kvalitetsbevidst, grundig og kan danne dig et godt overblik
  • Er empatisk og kan sætte dig i andres sted
  • Trives i et travlt og til tider hektisk arbejdsmiljø
  • Prioriterer egne opgaver og overholder deadlines
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk
  • Har gåpåmod og godt humør

Hvad tilbyder vi?

  • Gode udviklingsmuligheder blandt højt kompetente og ambitiøse kollegaer
  • En høj grad af frihed og ansvar
  • Et fællesskab hvor vi støtter hinanden i vores bestræbelser på, konstant at blive bedre til at hjælpe vores kollegaer med at skabe exceptionelle resultater
  • En unik kultur med et netværk af hjælpsomme kollegaer og en virksomhed der stræber efter, at transformere forretningen inden for bilindustrien og dens services
  • Fordelagtig pension, sundhedssikring og en hel del andre fordelagtige medarbejdergoder som bl.a. inkluderer nye fitnessfaciliteter
  • Formidabel frokostordning i vores nyrenoverede gourmetkantine
  • Hjemmearbejdsplads
  • En konkurrencedygtig løn baseret på kompetencer og erfaring

Hvem kommer jeg til at arbejde hos?

Semler Gruppen er Danmarks største leverandør af mobilitetsydelser med over 100 års erfaring inden for import, salg og service af biler fra mærkerne Volkswagen, Audi, ŠKODA og SEAT, for blot at nævne nogle. Vi har en stærk kultur, hvor du forventes at tage et stort ansvar for dit arbejdsområde med udgangspunkt i vores fire værdier ordentlig, dedikeret, nytænkende og glimt i øjet.

Semler IT leverer services til alle 2.800 kolleger i Semler Gruppen samt ca. 2.500 brugere hos vores private forhandler-partnere.

Vores branche er i rivende udvikling. Både vores produkter og den måde de ejes og bruges på, udvikles hastigt. Vores kunder køber ikke længere bare bil – de køber mobilitetsløsninger. Denne transformation medfører en masse teknologiske forandringer, og som de førende på markedet, har vi de bedste forudsætninger for at følge med den teknologiske fremtid. Derfor er vi også meget optagede af at ændre og optimere måden vi arbejder på.

Vil du være med på rejsen?

Er det dig, vi leder efter? Så glæder vi os til at læse din ansøgning. Vi indkalder løbende til samtale - ansøg hellere i dag end i morgen.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Operations, Thomas Bach på e-mail: tbach@semler.dk.

Vi leverer mobilitet. Både i dag og i morgen.

Gem job