Drift­s­tek­ni­ker til Hosting Team


Vi har travlt og søger derfor en ny kollega til vores Hosting Team!

Vi tilbyder dig at blive en del af et team af dygtige og engagerede kollegaer i en kultur, hvor der er højt til loftet og hvor vi i høj grad har fokus på kunder, kvalitet og ikke mindst personlig og faglig udvikling.

Joblokationen vil være kontoret i Vejle eller Aalborg, alt efter hvad der passer dig bedst.

Hvad kommer du til at lave?

Hos Unik har vi gennem mere end 35 år udviklet innovativ branchesoftware til bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer. Vi fokuserer meget på vores specifikke brancher – til gengæld fylder vi meget i vores niche.

Sammen med de øvrige teknikere i Hosting Teamet vil du få ansvaret for drift, installation og service af vores kunders løsninger i vores hostingcenter. Løsningerne består af totalløsninger med vores egenudviklede brancheløsninger i tæt integration med Microsofts produkter samt diverse add-ons.

Herudover består jobbet i rådgivning til vores kunder om vores løsningsmuligheder samt sparring med øvrige teknikere om sikkerhed og videreudvikling af vores hostingløsninger.

Hvad forventer vi af dig?

At du har erfaring med Hosting, herudover har du erfaring med Microsofts nyeste produktpalette som det bærende grundlag, og du vil være med til at fremtidsudvikle vores hosting platform.

Du har konkret viden om og erfaring med:

  • Windows Server (Active Directory, Remote Desktop Services, Group Policies)
  • SQL Server
  • WMware
  • Office 365
  • Windows 10/11
  • TSM Backup
  • Netværk
  • SCCM

Desuden har du et solidt kendskab til netværksløsninger.

Om dig

Vi søger en person som er serviceminded, struktureret og du formår at kommunikere teknisk information på en lettilgængelig måde. Det er vigtigt, at du arbejder struktureret, har gåpåmod, er nysgerrig og klar på at altid vi spiller hinanden gode.

Mød en medarbejder

Vi har spurgt medarbejdere fra forskellige stillinger og teams i Unik, hvad det bedste er ved deres jobs. Mød blandt andet Tom, der arbejder som infrastrukturkonsulent og er den drivende kraft i udviklingen af Unik Hosting og Microsoft 365 til vores kunder. Mød ham og de andre her.

Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?

Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life-balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, kaffe og frisk frugt ad libitum, is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker

Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren.

I dag står der mere end 220 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København, og Aalborg står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.

Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her.

Kontakt

Thomas Ahlfeldt
Afdelingschef
tah@unik.dk
Tlf.: 39750487

Gem job