Di­gi­ta­li­se­rings­kon­su­lent til Beskæf­ti­gel­ses- og In­te­gra­tions­for­valt­nin­gen

Kom og bliv en del af en superspændende teknologisk fremtid i en forvaltning i rivende udvikling. Du er tændt på potentialet i digitalisering og teknologi som løftestang til en bedre service overfor borgere og virksomheder. Det har vi brug for din hjælp til, og du kan se frem til mange spændende udfordringer og et stort ansvarsområde.

Beskrivelse af arbejdspladsen

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen arbejder efter en ambitiøs digitaliseringsstrategi, der berører hele forvaltningen. Vi har derfor brug for en erfaren digitaliseringskonsulent, der kender til den kommunale verden.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

Som vores nye digitaliseringskonsulent kan du se frem til opgaver som disse

  • Drive IT-anskaffelsesprocessen fra start til slut
  • Foretage risikovurderinger og udarbejde dispensationsansøgninger
  • IT-sikkerhed generelt
  • Mindre digitaliseringsopgaver
  • Udvikling i Office365-gruppen på tværs af forvaltningerne
  • Udvikling i eDoc-gruppen på tværs af forvaltningerne

Faglige og personlige kvalifikationer

Vi vægter disse kvalifikationer højt

  • En relevant akademisk uddannelse på enten bachelor- eller kandidatniveau
  • Kendskab til IT-sikkerhedsområdet
  • Teknisk forståelse af logning, backup, integrationer m.m.
  • Evnen til hurtigt at sætte dig ind i organisationen
  • Erfaring med udarbejdelse af databehandleraftaler

Vi lægger derudover vægt på, at du

  • er en stærk kommunikator, både mundtligt og skriftligt
  • er god til at håndtere mange sideløbende opgaver og kan arbejde selvstændigt
  • kan have flere bolde i luften på samme tid
  • er god til at engagere kollegaer, samarbejdspartnere og leverandører

Vi tilbyder

Du bliver en del af et hold på 30 medarbejdere, der arbejder med mange aspekter af udvikling og support på IT og digitalisering.

Vi er en travl, energisk og humørfyldt arbejdsplads, hvor fleksibilitet går begge veje. Du kommer til at arbejde i hele organisationen, men får din base i kontoret for digitalisering i centralforvaltningen.

Løn- og ansættelsesforhold

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Ansættelsesstedet er Bernstorffsgade 17, 1577 København V.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til områdechef Lene Gøhlmann Madsen på 3031 6513.

Søg via linkdet senest mandag den 21. november 2022

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 47 og 48.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne.

Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt.

Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her

Gem job