IT-supporter


Du kommer til arbejde i en alsidig stilling, hvor dit primære omdrejningspunkt er at være IT-supporter sammen med to erfarne kolleger. Du bliver del af en koncern, hvor IT har tre fokusområder: Vores interne brugere, vores butikker og vores produktion – i alt 700 brugere. Vores it-infrastruktur er løbende opgraderet, hvilket også betyder, at du teknisk set skal kunne spænde bredt.

Dine opgaver vil primært være håndtering:

  • First level IT-drift og telefonsupport på hardware og telefoniløsninger
  • Konfiguration af nyt udstyr, herunder installation af Office-pakken og øvrige programmer, opsætning af telefoner, etc.
  • Håndteringaf brugere
  • Bestilling og klargøring af udstyr

Du indgår i afdelingens vagtordning, og vil således have 15-20 dage om året, hvor du har en ”skæv” arbejdsdag, som planlægges i god tid sammen med de andre kolleger. Vores vagttelefon er åben hverdage fra 7-17 og lørdage fra 9-15. Vagttelefonen kan foregå fra en hjemmearbejdsplads. Din berøringsflade vil blive bred såvel intern som ekstern, idet afdelingens stakeholdere både omfatter brugere, projektledere, it/software/maskinleverandører samt vores butikker.

Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en travl og spændende koncern i vækst med mange mulig­heder. Du bliver en del af et team på 9 personer, hvor vi løfter i flok. Vores ar­bejde er præget af en flad organisation, selvstændighed og en generel omgangsform, med uformel omgangstone med respekt for hin­anden. Din berørings­flade er stor og meget tværgående. Det er dig selv, dine evner og resultater, der af­gør dine mulig­heder og din fremtid hos os.

Gage forhandles individuelt i forhold til kvalifikationer.

Spørgsmål kan rettes til IT-chef Søren Pugholm på tlf. 2129 5099.

Stillingskrav

Du har en uddannelse som IT-supporter, datafagtekniker el.lign. og har en bred viden indenfor IT. Du har min. 2 års hands-on erfaring med IT-support er kender Office-pakken på et rimeligt niveau. Det vil være ønskeligt, hvis du har erfaring med og interesse for second level support, Apple-produkter og sikkerhed samt device management.

Som person er du udadvendt og får energi at kontakten med andre mennesker. Du ”smiler i telefonen”. Du arbejder struktureret og selvstændig, og behersker engelsk i skrift og tale. Som den teamplayer du er, er du god til at skabe relationer og har et konstruktivt sam­arbejde med dem du møder i organisationen.

Stillingen ønskes besat snarest muligt, og opslaget nedtages, når den rette kandidat er fundet, dog senest den 19/11. Første samtalerunde finder sted den 21-22/11 og anden samtale vil være den 29/11.

Gem job

TMK/Svane Køkkenet
Publiceret: 4. november 2022

Arbejdssted

Location Tvis