Pro­duktansvar­li­ge til es­sen­ti­el­le, ad­mi­ni­stra­ti­ve it-systemer


Har du gode it-evner og mod på at samarbejde med gode kolleger om at forvalte regionens it-systemer? Vil du være en del af et område, hvor faglighed og fællesskab går hånd i hånd? Og vil du bruge dit engagement til at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland? Så er det dig, vi søger!

Hvis du nikker til det ovenstående, så har vi i Region Midtjyllands It-afdeling et par jobåbninger, som du helt sikkert vil synes om.

Kom med på holdet, og bliv:

  • Produktforvalter af Region Midtjyllands indkøbssystem
  • Produktforvalter af regionens mere end 500 administrative it-systemer

Vi søger flere produktforvaltere til vores team, der vil være med til at drifte og udvikle en effektiv it-forvaltning i samarbejde med både regionens egne it-specialister og eksterne leverandører. Fælles for begge stillinger er, at du vil være bindeleddet mellem brugerne, leverandørerne og vores kolleger i It-drift.

Som produktforvalter vil dine arbejdsopgaver typisk være:

  • Yde 2. line-support på din produktportefølje
  • Koordinere og udføre fejlsøgning og –rettelser med leverandører
  • Deltage i og bidrage til den digitale transformation
  • Udøve Change Control på systemændringer
  • Etablere og vedligeholde god systemdokumentation

Produktforvalter til RM Indkøb

RM Indkøb håndterer dagligt tusindvis af ordrelinjer, der er helt centrale for de daglige leverancer til bl.a. regionens hospitaler. Du kommer til at indgå i et team på fem, hvor I er fælles om ansvaret for forvaltningen af regionens økonomi- og indkøbssystemer; dit ansvarsområde bliver at sikre stabil drift og overvågning af ordreflowet i indkøbssystemet.

Du vil i denne stilling også få til opgave at:

  • Indgå i den daglige drift og overvågning af systemerne
  • Arbejde med vedligehold af stamdata
  • Indgå i planlægning og test af de løbende releases

Produktforvaltere til administrative systemer

Som en af vores nye kolleger kommer du til at arbejde bredt med vores store portefølje af Region Midtjyllands administrative it-systemer - "fra vugge til grav" - som tæller mere end 500 administrative it-systemer. Du vil primært indgå i et team på fem, hvor du skal medvirke til at opretholde sikker og stabil drift af vores eksisterende løsninger, men også modtage nye og udfase de løsninger, der ikke længere er behov for.

Du vil i denne stilling også få til opgave at:

  • Koordinere implementeringer og opgraderinger
  • Udføre porteføljepleje og konsolideringer
  • Varetage leverandørkontakt

Hvem er du?

For at kunne klare dig godt i jobbet skal du være dygtig til at samarbejde, du skal have overblik, være struktureret og brænde for at gøre en forskel i hverdagen. Vi håber derudover, at du:

  • Har en it-faglig uddannelse eller tilsvarende erfaring og god teknisk it-forståelse
  • Har naturligt flair for at kommunikere effektivt og tydeligt med både brugere, leverandører og specialister
  • Har stærke samarbejdsevner og at du evner at spille dine kolleger gode, både i dit team og på tværs af organisationen.
  • En grundig, struktureret og analytisk tilgang til dine opgaver.
  • Har lyst til at udvide din faglige værktøjskasse og er udstyret med en nysgerrighed på regionens it-systemer.

Du bliver en del af en stor og slagkraftig it-organisation

Hos os skal du kunne meget, men du er ikke alene. I It-afdelingen er vi 540 kolleger, som du, sammen med resten af holdet i Administrative Produkter, skal spille gode. Det gør du sammen med dine 28 produktforvalterkolleger, som du deler en travl hverdag med på et kontor med herskabeligt højt til loftet, hvor der er fyldt med gode grin og et stærkt fællesskab i et godt, anerkendende arbejdsmiljø med humor og plads til forskelligheder.

Fleksibelt arbejdsliv og løbende udvikling

Din arbejdsuge er på 37 timer med betalt frokostpause. Vi arbejder fleksibelt og hybridt med gode muligheder for at arbejde hjemme, når opgaverne tillader det. Du får en leder, der har blik for dig som medarbejder og som menneske; for at sikre din udvikling, personligt såvel som fagligt, har du løbende udviklingssamtaler og jævnlige 1:1-samtaler med din leder.

Er du interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Klaus Natorp på 2924 1203 eller klaus.natorp@rm.dk.

Send din ansøgning senest den 02/01 2023. Vi forventer at holde samtaler løbende, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Når du søger stillingen, bedes du i systemet angive om du er interesseret i at søge én eller begge stillinger.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i It på vores karriereside.

Digitalisering på patientens og borgerens præmisser

It-afdelingen består af ca. 530 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.

Få et indblik i vores hverdag på LinkedIn.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Gem job