Regional Helpdisk Supporter


JYSK er i fortsat vækst og en af IT-afdelingens primære opgaver er at støtte den fortsatte ekspansion. Vi er i fuld gang med implementeringen af nye løsninger, forbedringer af eksisterende løsninger og integration af nye lande. For at sikre, at vi fortsat vil være i stand til at tilbyde den bedst mulige support til hele organisationen, er vi på udkig efter endnu en dygtig supporter til vores hold med 4 medarbejdere.

I Helpdesk lever vi af at hjælpe og supportere alle vores JYSK ansatte i butikkerne i Danmark, samt alle vores administrative brugere i Danmark. Derudover understøtter vores HelpDesk-kollegaer i udlandet. Vi hjælper med alt, lige fra tildeling af rettigheder, hardware issues til klargøring ifm. åbning af nye butikker. Vores største daglige arbejdsredskab er vores Ticket-system, hvor vi screener og løser/videreformidler opgaver. Derudover tager også opkald samt imod brugere på kontoret.

Helpdesk har en central rolle - Vi skal kunne kommunikere med mange forskellige afdelinger, på flere niveauer, samle trådene, teste, dokumentere og videreformidle informationer på let forståelig vis.

You bring dedication and you…

  • Elsker at yde god support, så brugerne får løst deres problem
  • Arbejder i dag måske indenfor Retail, support, kundeservice eller lignende og har en naturlig interesse og flair for IT
  • Kan let tilegne dig ny viden og sætte den i anvendelse
  • Er selvstændig, tager ansvar for tildelte opgaver og følger dem til dørs
  • Er stabil og pålidelig
  • Taler og skriver flydende dansk og kan begå dig på engelsk

You meet possibilities and we offer you…

  • Et arbejde med dygtige, engagerede og erfarne kollegaer i et uformelt internationalt miljø, hvor der kommunikeres i øjenhøjde
  • Et spændende, varieret, udfordrende og udviklende job med mange berøringsflader og dialog med forskellige kulturer
  • Mulighed for at arbejde i en stor international virksomhed, der er i rivende vækst
  • Varieret hverdag, hvad både angår daglig adhoc samt support opgaver, projekter, deltagelse i vagtordning 2-5 dage om måneden

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helpdesk Manager (NE), Birgitte Lambertsen på tlf. +45 2540 8412.

Send os dit CV og din ansøgning ved at klikke på ”Ansøg”.

Vi håndterer ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

Gem job