Ar­ki­ve­rings­kon­su­lent


Er databaser, registre og kvalitetssikring lige dig og motiveres du af at optimere og automatisere standardprocesser, så manuelle arbejdsgange minimeres?

Har du lyst til at være en del af vores team, der er kendetegnet af stor ansvarsfølelse, energi, fællesskab og et større formål?

Så er jobbet som arkiveringskonsulent hos NOVAX måske noget for dig.

Stillingens indhold

Den overordnede opgave er at varetage vores digitale arkiveringer af diverse data for kunderne i NOVAX.

I første omgang er opgaven primært at håndtere de digitale arkiveringer af data fra den kommunale sundhedspleje til Rigsarkivet og andre stadsarkiver. Dette indebærer bl.a. arkiveringsforberedelse med kommunen, udarbejdelse, kvalitetssikring samt test af arkiveringen. 

I forbindelse med denne opgave, er det også et vigtigt element i jobbet, at vi får optimeret og evt. automatiseret vores manuelle processer.

Arkivering af data fra sundhedsplejen er en konstant del af jobbet, da vores kunder lovmæssigt skal arkivere hvert 5. eller 10. år og med 90 kommuner og 20 års erfaring på området, kommer der løbende nye arkiveringer ind.

Udover at sikre en optimeret proces samt håndtere de løbende arkiveringer, vil jobbet også på lidt længere sigt indebære ansvaret for at udvikle et arkiveringsprogram til vores system til den primære sundhedssektor (læge markedet) samt til vores cloudbaserede PPR-system.

Din profil?

Du har højst sandsynlig en baggrund som datamatiker, ingeniør eller erfaring med udviklingsopgaver. Du skal have en solid databaseforståelse og gerne erfaring med .NET og SQL.

Som person er det vigtigt, at du er struktureret og detaljeorienteret, da selv simple fejl i arkiveringen betyder, at den ikke godkendes af stadsarkivet og skal gennemgås igen eller laves om. 

Samtidig er det vigtigt, at du er god til at bevare overblikket over mange opgaver på en gang, da du vil skulle håndtere flere arkiveringer på samme tid, samt evt. også arbejde på andre opgaver ind i mellem.

Med et fokus i jobbet på at optimere og automatisere vores manuelle processer, skal vores nye medarbejder desuden være innovativ og have blik for at se nye løsninger. 

Samarbejdet på tværs i organisationen kræver, at man indgår i både eget team, men også med andre team, som en aktiv medspiller. 

Til selve stillingen er flydende dansk i skrift og tale en forudsætning. Da halvdelen af vores udviklere er ansat i Malaga, er engelsk på et godt niveau ligeledes et krav.

Hvad skal den rigtige kandidat lykkes med?

I hverdagen er det vigtigt, at vi leverer et kvalitetsprodukt og overholder alle vores deadlines i forhold til den enkelte arkivering. Derudover er det et succeskriterie, at vi får optimeret vores arkiveringsproces, samt på længere sigt får udviklet arkiveringsprogrammer til NOVAX´s andre systemer.

Hvad kan vi tilbyde?

Udvikling, høj faglighed, fællesskab og frihed under ansvar. 

Hos NOVAX sætter vi pris på vores medarbejdere. Vi arbejder mod fælles mål og er drevet af udvikling, faglighed og god service.

Vi er en fleksibel arbejdsplads hvor balance mellem job og privatliv vægtes højt.

Stillingen 

Du vil blive den eneste i rollen, som arkiveringskonsulent, men du vil indgå i vores team, der arbejder med børn og unge segmentet i kommunerne. Teamet består af yderligere 8 medarbejdere fordelt på andre roller, som konsulenter, supporter og Product Owner. 

Derudover vil du få et tæt samarbejde med vores udviklingsafdelingen, som sidder i Lystrup ved Århus eller i Malaga i Spanien.

Arbejdssted kan enten være NOVAX ´s hovedkontor i Lystrup ved Århus eller vores kontor i Taastrup. Det vigtigste er, at vi får den rigtige medarbejder. 

Alle medarbejdere har en dedikeret arbejdsplads på kontoret, men vi har stor fleksibilitet i forhold til hjemmearbejdsdage. Dog forventer vi, at man som minimum møder ind på kontoret et par gange om ugen.

Hvem er vi 

NOVAX A/S er en dansk, familieejet IT-virksomhed med over 70 ansatte. Vi har leveret elektroniske journalsystemer til den danske sundhedssektor i mere end 30 år og har, dengang som nu, fokus på faglighed, et højt serviceniveau og en konstant lyst til at optimere NOVAX-systemerne for vores kunder. 

Vores kultur er præget af et stærkt kollegialt sammenhold og en uformel tone. 

Læs mere om os på www.novax.dk.

Ansøgningsfrist: 15. december, men vi gennemgår løbende ansøgningerne og lukker stillingen, når vi har den rigtige kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Product Director Sofie Zinck via e-mail sozi@novax.dk eller mobil 92 15 67 87.


NOVAX A/S er en familieejet og -drevet IT-virksomhed, der i mere end 30 år har udviklet journalsystemer til den danske sundhedssektor.

Som medarbejder hos NOVAX A/S tilbyder vi dig arbejde med faglighed, initiativ og engagement i fokus. Du og dine kolleger er grundstoffet i at levere IT-løsninger af høj kvalitet og god service over for vores kunder.

Du vil få rig mulighed for professionel sparring og faglige udfordringer i samarbejdet med dine kolleger i Danmark og Malaga samt med vores kunder og leverandører.

Det er rigtige mennesker, der arbejder hos NOVAX A/S, og derfor er det vigtigt for os at skabe en fleksibel arbejdsplads, der skaber plads til både job med selvstændighed, frihed og ansvar samt familie og privatliv.

Gem job