Ap­pli­ka­tions­spe­ci­a­list


For vores kunde WorkPoint i Esbjerg, søger vi en initiativrig og analytisk Applikationsspecialist til Service og Support afdelingen.

Du vil blive en del af en meget spændende virksomhed, der vægter kvalitet højt. WorkPoint er i rivende udvikling, og du vil derfor komme med på en spændende rejse fyldt med muligheder. Du vil blive en del af et team på tre, der arbejder tæt sammen med udviklerne og produktteamet.

WorkPoint har udviklet softwareløsningen WorkPoint 365, der hjælper virksomheder med at administrere projekter, sager, dokumenter og opgaver hurtigt i SharePoint og Teams. WorkPoint 365 er en cloud-baseret løsning, der bygger på Azure og Microsoft 365, hvilket betyder at de benytter sig af de nyeste Microsoft cloud teknologier. WorkPoint skræddersyer løsningerne til den enkelte virksomhed via moduler, som kan sammensættes på utallige måder. Dermed lettes kundens arbejdsgang samtidig med, at effektiviteten øges betydeligt.

Dine ansvarsområder vil være følgende:

  • Applikationssupport af WorkPoint 365 for partnere og direkte kunder
  • Løsning, opfølgning og afslutning af serviceopgaver
  • Overvågning og drift af platformen
  • Konsulent- og konfigurationsopgaver i begrænset omfang
  • Være proaktiv ift. at opdage problemerne inden de opstår ude hos kunden
  • Intern IT-support

Faglige kvalifikationer

WorkPoint har et omfattende produkt, som du skal have lyst og evnen til at sætte dig ind i, da du skal kende hele løsningen. Derfor er det vigtigt, at du er nysgerrig på teknik, og evner at sætte dig ind i teknisk svært stof, således du forstår, hvornår noget er SharePoint, og hvornår noget er WorkPoint 365. Derfor er det essentielt, at du har meget stor erfaring med SharePoint og Microsoft Azure.

Som person har/er du:

  • En teamplayer
  • Et socialt væsen, der nyder at hjælpe og samarbejde med andre
  • 4 års erfaring indenfor fagspecifik applikationssupport og drift
  • Flere års erfaring i at arbejde i SharePoint
  • Et solidt kendskab til Microsoft Azure
  • Erfaring med at udføre dybdegående fejlsøgninger på problemer, der opstår på kundens løsning
  • En logisk og analytisk tilgang til opgaveløsning
  • Detaljeorienteret
  • Selvmotiveret og i stand til at drive opgaver til færdiggørelse
  • Gode kommunikationsevner
  • Stor interesse for teknologi og software

Det er et krav, at du taler og skriver engelsk, da meget foregår på engelsk på daglig basis.

Du nyder kundekontakt, og er god til at tænke ud af boksen. Du er dygtig til at håndtere problemstillinger på 2. og 3. level support. Derudover nyder du at udfordre dig selv fagligt, du er nysgerrig, og har stor appetit på at lære mere.

WorkPoint tilbyder

  • En fleksibel dagligdag med stor respekt for work-life balance
  • En lækker frokostordning
  • Stor tillid til den enkelte medarbejder
  • Pension, sundhedsforsikring, 5 ugers ferie + 5 feriefridage
  • Spændende sociale arrangementer
  • Gode udviklingsmuligheder og spændende udfordringer

Om WorkPoint

WorkPoint 365 er en brugervenlig, skalerbar og dynamisk løsning. Det er et dokument- og sagsprodukt styringssystem, der er bygget oven på Microsoft 365 til dokumenthåndtering, vidensdeling samt understøttelse og styring af projekter, sager, kontrakter, medarbejdere, kunder og kvalitet på tværs af organisationen. De benytter sig af partnere i ind- og udland til at sælge og implementere softwareløsningerne.

WorkPoint blev grundlagt i 1995, og har siden været i stor vækst – også i internationalt. Der sidder 40 kolleger på kontoret beliggende på Esbjerg havn. Derudover har de 12 medarbejdere på kontoret i Herlev.

Er du interesseret?

Vi i Bloom vurderer løbende ansøgere ansøgninger, ligesom vi løbende indkalder til samtale. Derfor glæder os til at modtage din ansøgning og et CV snarest muligt.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anne Sofie Kvisgaard på ask@bloom.dk.

Gem job