.NET-udvikler til for­ret­nings­om­rå­de i vækst

Brænder du for at arbejde med løsninger, der gør en forskel og får forretning og kode til at gå op i en højere enhed – og besidder du samtidigt de menneskelige kompetencer til at få dette til at ske på et mindre team? 

Kan du svare ja til ovenstående, så er du måske den udvikler, vi søger. 

Opgaver og ansvar

Som udvikler på vores privatskoleområde, kommer du til at sidde i en central rolle i forbindelse med: 

  • Nyudvikling og vedligehold af vores administrative løsning til privatskoleområdet - UVskole
  • Etablering og optimering af DevOps praktikker
  • Sparring og vidensdeling med teamets øvrige medlemmer samt med Product Owner 

Da der er tale om et teknisk komplekst produkt på et domæne med mange interessenter, kommer en del af jobbet desuden til at omhandle sammen med teamet at få sikret kvalitet, fremdrift, vidensdeling samt afstemning med interessenter. 

Du kommer til at indgå i et mindre Scrum team, der sammen skal lykkes med at få udvikling, drift og support til at gå op i en højere enhed. 

Faglige kvalifikationer

Du har erfaring i at udvikle og drifte forretningskritiske applikationer. Du har erfaring med .NET platformen og C#, og har ligeledes erfaring med client/server kommunikation via WCF, REST, SOAP etc. 

Det vil desuden være et plus, hvis du har erfaring med WinForms, DevExpress suiten og/eller ASP.NET MVC (herunder HTML, CSS og jQuery). 

Du har desuden: 

  • En relevant teknisk uddannelse som f.eks. datalog, softwareingeniør eller datamatiker. 
  • Erfaring med arbejde på forretningskritiske applikationer
  • Erfaring med SQL – herunder optimering af queries, debugging og profilering.

Desuden er det et plus, hvis du har relevant erfaring med DevOps og agile processer. 

Din personlighed

Du kommer til at sidde i en central rolle på et mindre team, hvor en del af opgaven bliver at have overblik og sikre den rette viden og processer, for at teamet fortsat kan levere et solidt kvalitetsprodukt, som kunderne er glade for. 

Du skal være komfortabel med at have et ansvar og mandat til at forandre ting. Du kommer også til at arbejde på et levende produkt, og derfor skal du kunne håndtere mange bolde i luften samtidig med løbende afstemning med interessenter. 

Du skal endvidere være godt tilpas med at få stillet opgaver, som skal bæres fra start til slut – og være klar på at tage de beslutninger og afklaringer, der skal til, hvis tingene løber ind i problemer. 

Vi tilbyder

Du bliver en del af en virksomhed, hvor der er rig mulighed for at påvirke hverdagen. Vi er en organisation med højt til loftet, hvilket også betyder, at beslutningsprocesserne er hurtige. Du bliver desuden en del af en social virksomhed med en masse virkelig dygtige folk – så der er rig mulighed for teknisk sparring eller en kamp ved bordfodboldbordet.

Vi elsker desuden fredagsbar og Oktoberfest – og har en aktiv lokationsforening, der arrangerer et væld af spændende aktiviteter i løbet af året. 

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udviklingsdirektør Martin Bakkegaard på oln@kmd.dk eller forretningschef Josefine Stokholm Jørgensen på jdj@kmd.dk

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Ansøgningsfrist er 1/12 2022. 

Om os

UVdata blev etableret i 2004 og tilbyder i dag en række it-løsninger målrettet skoleområdet og med et stærkt fokus på den offentlige sektor.

UVdata beskæftiger sig med udvikling og drift af brugervenlige løsninger til børne- og ungeområdet. Vi er kendetegnet ved at være en organisation med høj fart på og et godt samvær, og hvor alle har vigtige roller.

I 2017 blev UVdata en del af KMD i forretningsområdet Børn, Uddannelse og Arbejdsmarked i Danmarks største digitale uddannelseshus.

Virksomheden har til huse på Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Om KMD

KMD er den største danskbaserede it-virksomhed som udvikler og leverer software, løsninger og IT-tjenester primært til Danmarks offentlige og finansielle sektor og med et voksende fodaftryk i den private sektor og i Norden.
Vores unikke domæneviden, pålidelighed og tilgang til sikkerhed og driftsstabilitet gør, at KMD i dag er en af de mest anerkendte og benyttede leverandører i den danske it-branche.

KMD’s løsninger er med til at effektivisere processer og skabe bedre service for kunder hver dag hele året rundt. Vores systemer håndterer eksempelvis udbetalinger af løn og sociale ydelser. I alt bliver det til cirka 400 mia. kroner om året, hvilket svarer til mere end 20 % af Danmarks BNP.

KMD-koncernen har en årlig omsætning på 4,8 mia. kroner og har omkring 2.600 ansatte. KMD's hovedkontor er i Ballerup, men har også kontorer i Odense, Aarhus og Aalborg. Derudover har KMD også medarbejdere i Polen, og hos samarbejdspartner i Indien.

KMD er ejet af NEC - en global leder inden for integration af banebrydende IT og netværksteknologier, der gavner virksomheder og mennesker over hele verden. NEC beskæftiger mere end 100.000 mennesker globalt. KMD's størrelse betyder, at vi tilbyder en stor variation af faglige udfordringer og et unikt fagligt miljø. Med stor knowhow indenfor komplekse arbejdsområder og kompetente, ambitiøse og ikke mindst innovative medarbejdere står KMD over for en international rejse med NEC. I KMD forsøger vi ikke kun at leve op til vores kunders forventninger, men stræber mod at overstige dem.

I KMD forventningsafstemmer vi med vores medarbejdere gennem målaftaler og løbende dialog. Det bidrager til den gensidige tillid, det kræver for at give vores medarbejdere frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til at være dem, de er. KMD er en virksomhed i forandring, hvor tempo, agilitet og ukendte parametre er hverdag.

Gem job

KMD A/S
Publiceret: 22. november 2022

Arbejdssted

Location Aalborg