
Systemkonsulent
I Unik er vi ved at bygge fremtidens platform for boligadministratoren og advokatbranchen – og det er slet ikke så tørt, som det kunne lyde.
Vi tilbyder dig at blive en del af et team af dygtige og engagerede kollegaer som understøtter vores kontorer i Vejle, København og Aalborg og er ansvarlig for både vores interne og eksterne kunders oplevelse. Du bliver en del af vores Customer Experience team, der består af 5 dedikerede kolleger, hvor der er højt til loftet og vi i høj grad har fokus på kunder, kvalitet og ikke mindst personlig og faglig udvikling.
Dine primære opgaver bliver at finde løsninger sammen med vores kunder. Det er både vores eksterne kunder, der bruger vores to produkter Unik Bolig og Unik Advosys og dine kolleger internt i huset. Det er vigtigt for os, at du ser IT i den verden kunderne befinder sig i, og du vil i samarbejde med kunderne finde ud af hvad deres behov er. Dette kan fx være on-boarding i vores hostingløsning, hvor kunden køber hosting af sin it-platform sammen med produktet, eller understøttelse af Office 365 pakken og andre produkter og services der omhandler IT.
Vi er dog også i gang med en spændende udviklingsproces, hvor vi fremadrettet baserer vores produkter på en Azure Stack HCI og hvor vores udviklingsarbejde udføres med de nyeste Microsoft udviklingsværktøjer, baseret på en Microservice strategi. Der vil fremadrettet også være mulighed for at arbejde med disse teknologier, og du kan være med til at hjælpe vores kunder ind i de nye løsninger.
Joblokationen vil være kontoret i Vejle, København eller Aalborg, alt efter hvad der passer dig bedst.
Hvad kommer du til at lave?
Sammen med resten af teamet vil du få ansvaret for rådgivning af vores kunder – både eksterne kunder og dine kolleger internt i huset. Du vil også møde de mere komplekse problemstillinger i 2nd og 3rd line supporten. Løsningerne består dels af vores egne brancheløsninger i tæt integration med Microsofts produkter og dels af Microsoft standardprodukter, samt diverse add-ons.
Hvad forventer vi af dig?
Du har har arbejdet med Microsofts nyeste produktpalette og har erfaring med kundekontakt. Du er servicemindet og nysgerrig af natur, har lyst til at lære, og sætter en ære i, at give kunden den bedste oplevelse. Det vigtigste for os er, at du har hovedet rigtig skruet på i forhold til systemdrift, hostingløsninger og kundebehov. Vi vægter derfor de grundlæggende kompetencer og forståelse omkring teknologiers praktiske anvendelse højere end specifikke uddannelser. Teknologier udvikler sig hele tiden, og vi investerer gerne i, at du løbende får udviklet dine kompetencer.
Det vil selvfølgelig være en fordel, hvis du har praktisk erfaring med en eller flere af følgende:
- VMware
- Windows Server (Active Directory, Remote Desktop Services, Group Policies)
- Opsætning af SQL Server
- Windows 10/11
- Microsoft 365
Om dig
Vi søger en person som er serviceminded, struktureret og har gåpåmod. Det er et plus, hvis du har lyst til og formår at kommunikere teknisk information på en lettilgængelig måde.
Mød en medarbejder
Vi har spurgt medarbejdere fra forskellige stillinger og teams i Unik, hvad det bedste er ved deres jobs. Mød blandt andet Tom, der arbejder som infrastrukturkonsulent og er den drivende kraft i udviklingen af Unik Hosting og Microsoft 365 til vores kunder. Mød ham og de andre her.
Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?
Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, kaffe og frisk frugt ad libitum, is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt.
Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker
Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren.
I dag står der mere end 220 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København, og Aalborg står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.
Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.
Læs mere om Unik som virksomhed her.
