IT ServiceDesk-medarbejder
Om rollen og afdelingen
Vi er et team på +10 personer bestående af forskellige roller bla. Incident manager, en Problem Manager, en JIRA-platform ejer, studentermedhjælpere. Teamet står for den daglige 1. line support (SPOC) via mail, portal, telefon og ved fremmøde på vores kontor på Midtermolen. Vi udarbejder løbende vejledninger til brug for både vores kollegaer og internt i ServiceDesk, samt er den styrende del af kommunikation vedrørende driftssituationen. Vores opgave består også i at samle trends på gentagne hændelser og alarmer fra vores overvågningssystemer. Desuden foretages den nødvendige eskalering til Incident manager eller Problem manager ved Major Incidents.
Du vil skulle indgå i en turnus vagtplan, da vi har åbent mandag til torsdag fra kl. 07.00 – 19.00, fredag fra kl. 07.00 – 17.30 samt weekender fra kl. 10.00 – 16.00.
Der kan være projektdeltagelse omkring arbejdet med vores forbedringspotentiale i ServiceDesken. Arbejdet med at forbedre Incident- og Problemprocessen er en konstant disciplin.
Primære arbejdsopgaver
- 1st line support via telefon, mail/portal eller i vores service desk på Midtermolen/Gl. Kongevej.
- Eksekvering af servicedesk sager i JIRA efter aftalte SLA tider (ITSM tool)
- Forbedrings- og dokumentations opgaver
- Udarbejdelse af vejledninger mv.
Den rigtige kandidat:
- Du har erfaring med arbejdet i en ServiceDesk
- Du er god til kommunikation i både skrift og tale (Engelsk & Dansk)
- Du er servicemindet, proaktiv, selvstændig og vedholdende
- Du er analytisk og kan gennemskue komplekse problemstillinger
- Du er nysgerrig på at lære og ikke bange for ændringer
- Du har en bred viden og forståelse for it
- Du er procesorienteret
Det vil være en fordel hvis du har kendskab til følgende:
- Atlassian’s JIRA og Confluence eller et andet ITSM-system
- Microsoft Office Suite
- Apple IOS
- Windows OS
- Udarbejdelse af IT-vejledninger i let forståeligt sprog og design
Vi tilbyder
- En spændende og udfordrende arbejdsplads med en attraktiv lønpakke og personalegoder
- Et højt fagligt niveau og en visionær koncernstrategi med mange muligheder for personlig
- Udvikling
- Frihed under ansvar og mulighed for hjemmearbejde ifølge aftale
Vil du vide mere
Hvis du vil vide mere, inden du søger, er du velkommen til at kontakte Michael Vissing Nielsen på abrmco@almbrand.dk eller på telefon +45 3547 7809.
Din ansøgning
Er du vores nye kollega, så send os din ansøgning med CV snarest muligt. Vær opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.
Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder.
I Alm. Brand har vi samlet bank, forsikring og pension, så kunderne kan få et samlet overblik over deres økonomi. Koncernen har 1600 engagerede medarbejdere, der hver dag bidrager til den høje arbejdsglæde. Vi har en uformel omgangstone, der giver plads til forskellighed. Samtidig arbejder vi ambitiøst og vægter innovation og kreativitet højt. Ca. halvdelen af medarbejderne sidder på hovedkontoret på Midtermolen i København, og i resten af landet tager vi hånd om vores kunder fra 25 kontorer, filialer og rådgivningscentre. Læs mere om os på almbrand.dk/job.