Service Desk me­d­ar­bej­der


Vi søger 1-2 Service Desk-medarbejdere til vores Service Desk team i Aarhus, som vil være med til at gøre en forskel for landbruget og sundhedsvæsnet i Danmark.

Som service desk medarbejder vil dine typiske opgaver være:

  • 2nd level support
  • Visitering af indkomne sager
  • Dialog med aktører ift problemløsning
  • Overvågning af services og platforme

Dine kvalifikationer

Du er enten uddannet i IT-support eller erfaren inden for IT-systemer til landbruget eller sundhedsvæsnet med praktisk erfaring i IT-support.

  • Som person er du udpræget serviceminded, du kan sætte dig i kundernes situation og møde dem der, hvor de er, for at hjælpe dem bedst og hurtigst muligt.
  • Du er en teamplayer, men kan også arbejde selvstændigt. Du bevarer altid overblikket og trives med at løse problemer og levere løsninger under tidspres.
  • Du taler og skriver dansk flydende og har gode engelskkundskaber.

Det er en fordel, at du har erfaring med arbejde i en service eller support afdeling og har arbejdet efter ITIL-principper og du er ikke bange for at kaste dig ud i nye produkter og teknologier. I denne forbindelse er det en fordel, hvis du har erfaring med en eller flere af følgende værktøjer / metoder:

  • Jira
  • ServiceNow
  • Zabbix

Er du interesseret?

For yderligere spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Service Desk Manager, Allan Lauridsen på telefon +45 52 18 94 46.

Om os

Vi skaber resultater for vores danske kunder ved hjælp af markedsledende digitale services. Vores dygtige danske teams trækker på erfaring og ekspertise fra over 50 lande og mere end 350.000 medarbejdere.

Vi definerer, udvikler, kvalitetssikrer og eksekverer de digitale løsninger, der sikrer vores kunder optimal udnyttelse af den digitale teknologi. Vi leverer vores services gennem forskellige samarbejdsmodeller, men vi tager altid udgangspunkt i vores kunders behov og ønsker.

Vi har desuden en fed personaleforening, der arrangerer sociale events lige fra fredagsbar og counter-strike-turnering til yoga og biografture.


About the company

Capgemini is a global leader in consulting, digital transformation, technology and engineering services. The Group is at the forefront of innovation to address the entire breadth of clients’ opportunities in the evolving world of cloud, digital and platforms. Building on its strong 50-year+ heritage and deep industry-specific expertise, Capgemini enables organizations to realize their business ambitions through an array of services from strategy to operations. Capgemini is driven by the conviction that the business value of technology comes from and through people. Today, it is a multicultural company of 360,000 team members in 50 countries.

People matter, results count

Gem job