Pro­ces­o­ri­en­te­ret fi­nans­kon­su­lent


Hvem er vi?

SIMTEQ A/S er en software- og konsulentvirksomhed, som blev startet i 2020 med en mission om at optimere, udvikle og supportere alle processer og arbejdsgange omkring regnskab, bogføring, udlæg, betalinger. Med andre ord, at minimere og automatisere alle de administrative opgaver, der knytter sig til at drive virksomhed. SIMTEQ A/S er en del af en konsulent- og it-koncern med medarbejdere og kontorer i 6 lande.

Til det formål udbyder vi platformen Revinav, som integrerer op imod vores kunders eksisterende og underliggende bogholderisystemer (Microsoft Business Central, E-conomic mv.) Revinav giver en bred vifte af nye funktioner og automatiseringer, og gør vores klienter og deres medarbejdere i stand til at håndtere alt fra dokumentscanning (OCR), fakturering, bogføring, til betaling af regninger og afstemninger, både igennem vores web baserede portal, men også vores app til smartphones.

At arbejde hos SIMTEQ består i:

  • At være bindeled mellem kundens ønsker og de muligheder der ligger i ERP systemet og platform
  • At være kundernes sparringspartner på hvad der er den ”rigtige” løsning for dem
  • At deltage aktivt i idégenereringen og forædlingen af vores allerede eksisterende løsninger
  • At designe, teste og implementere løsninger til komplekse problemstillinger for vores kunder
  • At arbejde med flere forskellige teknologier
  • Varierede arbejdsdage med masser af kundekontakt og kreativitet, men også tid til at fordybe sig i de enkelte opgaver
  • At have det sjovt imens

Vi søger 

Vi vil gerne høre fra dig hvis du er:

  • Procesorienteret tankegang gerne med stor IT faglig viden
  • Business controller eller finansiel controller i større virksomhed
  • Har arbejdet som revisor med fokus på større kunder
  • Har erfaring fra job finanskonsulent i ERP-branchen
  • har forståelse for sammenhænge mellem ERP-systemer og de processer kunden skal gøre brug for at udnytte systemet bedst muligt
  • evner at omsætte kundens ønsker til brugbare løsninger
  • praktiker, som både evner at ”komme op i helikopteren” men som også trives ”i maskinrummet”
  • har erfaring med afdækning business requirements, og også gerne med også med design, test og implementering   

Og hvis du ….

  • Er bosiddende på Sjælland og har mulighed for at arbejde fra vores lokalkontor i Ringsted eller hvis du er bosiddende i Jylland og kan arbejde fra vores kontor i Herning (Vi er fleksible når det kommer til arbejdstid og det er muligt at arbejde hjemmefra når der er behov for det)
  • Har minimum 3-5 års erfaring
  • Vi vil fortrække at du har en relevant uddannelse indenfor økonomi som fx HD(R) eller cand. merc. aud.  
  • En stor del af vores kunder er danske, så er du dansktalende er det et plus. Engelsk er en nødvendighed

Vi tilbyder

Du bliver en del af et relativt ungt team som er teknisk og fagligt velfunderet. Vi tilbyder:

  • Løn efter kvalifikationer – vi påskønner gode færdigheder og er klar til at betale for dem
  • Frihed under ansvar i forhold til arbejdstid og mulighed for at arbejde hjemme
  • Fri mobil telefon og betalt internetforbindelse (du vil blive beskattet af fri telefon)
  • Laptop mv så det er muligt at arbejde hjemme
  • Pensionsordning inkl. sundhedsforsikring 
  • En veletableret og økonomisk stabil arbejdsplads
  • En international - hovedsagelig europæisk – minded arbejdsplads, med velkvalificerede danske, europæiske, norske og indiske kolleger
  • En arbejdsplads hvor din trivsel og et godt kollegialt sammenhold vægtes højt 

Ansøgning

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send CV, ansøgning og eventuelt lønniveau til AF@simteq.com. Har du spørgsmål til jobbet er du også meget velkommen til at kontakte Anette Finderup på telefon +45 31786998.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Gem job

Simteq A/S
Publiceret: 7. marts 2023

Arbejdssted

Location Ringsted eller Herning

Job hos virksomheden