Intern IT-supporter søges til at assistere kollegaer på tværs af lande
Er du god til at fejlfinde? Er du mester i at omformulere kringlet IT-sprog til almindelig tale? Vil du være en stjerne i dine kollegaers øjne? Er du god til at håndtere flere opgaver samtidig? Hvis JA, så læs videre, for så er vi måske det rette match for hinanden til vores stilling som intern IT-supporter.
Omkring jobbet
Du bliver en del af vores energiske IT-afdeling med reference direkte til vores CTO. Din dagligdag bliver meget alsidig og vil bl.a. bestå i hjælpe med fejlfinding, opsætning nye brugere samt servicere og gøre dine kollegaers dagligdag lettere indenfor de IT-tekniske områder (systemer og udstyr). Du kommer til at deltage i projekter og driftsmæssige udviklingsopgaver. Derudover vil du få en del kontakt med leverandører i en koordinerende rolle. Du vil med andre ord få stor indflydelse og kan i høj grad præge din egen hverdag. Dette betyder at du skal være dygtig til at prioritere arbejdsopgaver og håndtere opgaverne som løbende kommer ind.
Opgaverne kræver både lokal tilstedeværelse på vores kontor i København, og til tider også remote on-location på vores kontorer i Europa, der skal derfor påregnes en mindre grad af rejseaktivitet i forbindelse med udførelsen af jobbet.
Vi er i gang med et større IT-projekt hvor vi overgår til en cloud-løsning og i den forbindelse vil der være en del koordinering af forskellige artede opgaver.
Dine arbejdsopgaver
- Yde kompetent støtte og service til virksomheden i de daglige udfordringer vedrørende computere, mobile enheder og vores applikationer
- Overlevering af opgaver til driftsleverandører eller internt til IT-udviklingsteam
- Vedligeholde vores AD (ActiveDirectory)
- Sørge for, at sikkerhedsbaseline overholdes på computere og servere både lokalt og i hostet miljø
- Deltage på drifts- og statusmøder
- Følge de skriftlige vejledninger og arbejdsbeskrivelser på IT-opgaver samt løbende ajourføring
- Deltage i test og udarbejdelse af brugervejledninger og dokumentation
- Bidrage til afprøvning af beredskabsplaner for IT-sikkerhed og cyber-hændelser
- Opbygge nye processer og vejledninger
- Diverse rapporteringer og andre administrative ad hoc-opgaver
Et godt match for os
Vi er på udkig efter en udadvendt person som har erfaring med at hjælpe forskellige aldersgrupper og nationaliteter. Du skal kunne engelsk på højt niveau for at kommunikere med alle medarbejdere i virksomheden, samt dansk på modersmålsniveau, da du bliver en del af vores danske kontor i København.
Vi håber at du:
- brænder for at løse både store og små udfordringer
- elsker at kommunikere med mennesker på tværs af lande, kulturer og sprog
- er omhyggelig og bevidst om at levere høj kvalitet i dit arbejde
- arbejder selvstændigt, ser muligheder, og trives i en travl hverdag
- arbejder struktureret og analytisk, og sætter en ære i at have overblik og være på forkant
- har tålmodighed, og kan gå det ekstra skridt for at yde den bedste service
- har kendskab til Microsoft Business Central, Office365, Intune og Azure da det vil være en fordel i stillingen
Vi tilbyder
- Et stort ansvar i en international virksomhed, med giver gode udviklingsmuligheder
- Mulighed for at blive en del af et meget engageret og professionelt team, men hvor du vil være den person kollegaerne går til med IT-udfordringer
- Et udfordrende job i et spændende og dynamisk arbejdsmiljø
- Et godt socialt miljø, hvor humor og en uformel atmosfære værdsættes
- Sund balance mellem arbejde og privatliv
Interesseret i stillingen?
Hvis du ønsker at blive en del af vores fantastiske team, så send en ansøgning samt et CV til: HR Coordinator, Mads Guldhammer (mads.guldhammer@riskpoint.eu)
Venligst anfør ”IT-supporter” i emnefeltet.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - Vi kalder løbende ind til samtaler og forbeholder os retten til at lukke opslaget, når vi har fundet den rette kollega.
Opstart hurtigst muligt, efter aftale.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
RiskPoint is a global Managing General Underwriter (MGU) providing best in class insurance solutions to businesses and their advisors. RiskPoint operates globally with locations in 12 countries across Europe, the U.S and Asia and have around 180 employees. Our specialist and seasoned underwriters have in depth industry and product knowledge whilst our professional claims team provide a unique and pro-active approach to assisting our clients when claims occurs.
Together we offer a wide range of insurance solutions within the areas of Mergers & Acquisitions, Renewable Energy, Liabilities including Financial Lines and Cyber, Off-Shore Upstream, Property & Construction and Accident & Health. The RiskPoint core values are: trust, openness and honesty, respect and tolerance, drive and dedication as well as being part of a winning team in a competitive environment.
For more information about RiskPoint, please visit: www.riskpoint.eu.