
Opgavekoordinator med analytisk tæft
Omstillingsparat problemknuser med en “den-fikser-jeg-attitude”, der har lyst til at blive klog på betalings-og kortløsninger for skandinaviske banker.
Den interne titel er ”Business Analyst” – men vi skriver ”Opgavekoordinator” i overskriften. Det gør vi, fordi en sjov dag på jobbet balancerer mellem analytiske ad hoc-opgaver (”Find lige ud af, hvordan man rapporterer til Altinget i Norge”), projektkoordinering af afdelingens mange løbende projekter og optimering af arbejdsprocesser.
Rollen er ny, og du skal være med til at forme den sammen med Stine, der er Team lead. Der kan være tryk på kedlerne, og du får mulighed for at arbejde med inspirerende og kompetente kolleger i en moderne IT-virksomhed, der leverer Nordens mest fremtidssikrede IT-platform til over 100 banker.
En skøn kombination af faste opgaver og ad hoc
Ad hoc-opgaverne – som faktisk fylder næsten halvdelen af tiden - er svære at sætte på formel. Så lad os starte med at introducere afdelingens ansvarsområder. Det er nemlig indenfor disse, at opgaverne dukker op, og med kort varsel skal dobbeltklikkes på. Vi arbejder med Jobs på Clearing - Betaling – Kort - Daglige transaktioner og leverancer - Fejlundersøgelse og ændringer - Korttransaktioner og opsætninger – Kortbestilling – Hæveautomater - Tieto Evry - Nokas – NCR – Midas – Safewatch.
Nej – vi forventer ikke, at du ved, hvad vi snakker om. Det kan du komme til – og vi håber, at du med ovenstående svada bare tænker: ”Det der ved jeg ikke noget om – det tror jeg godt at jeg kan finde ud af”.
I afdelingen holder vi en masse gode og effektive møder (Afdelingsmøder, Projektmøder, Projektfora, Townhalls – vi har det hele). Koordinering, forberedelse og planlægning er nøglen til succes – og her bliver du omdrejningspunktet i afdelingen. Du har styr på deltagere, agendaer, mødeforberedelserne og er et unikum til at samle input og udarbejde præsentationer og sikre, at møderne afvikles optimalt. Det agile setup med daily stand ups, refinements og planlægningsmøder er også en del af hverdagen.
Selvom rollen kalder på masser af struktur og ”administrativ flair”, må du gerne byde ind med faciliteringslyst og stærke kommunikationsevner.
Hvordan ser en opgavekoordinator med analytisk tæft ud?
Kvik – først og fremmest – og med et godt humør. En uddannelse på kandidat- eller bachelorniveau indenfor fx IT, bank- eller finans vil give dig et godt udgangspunkt og gerne it-kendskab og forståelse for IT Project Management. Men lad endelig ikke uddannelsesniveauet skræmme dig – eksamenspapirer er ikke det vigtigste i denne rolle.
Du kan jonglere med PowerPoint og har i det hele tage et godt tag på MS Office pakken.
Vigtigst er nok, at du er god til og trives med både analytiske og koordinerende opgaver. Som blæksprutte (undskyld) og jonglør (endnu en gammel traver) kan du holde mange bolden i luften på en gang
Du begår dig i organisationen på en positiv og udadvendt facon og er opsøgende og selvkørende. Du er en vellidt teamplayer, som sætter teamet forrest.
Du er stærk til at kommunikere og forstår, hvordan du samarbejder med kollegaer og interessenter på alle niveauer i organisationen. Du fungerer særdeles godt i et team, hvor du, i kraft din rolle har, et særligt fokus på relationer og samarbejde. Du er engageret, passioneret og forstår vigtigheden af løbende at udvikle dig og tilegne dig nye kompetencer.
SDC er en fantastisk arbejdsplads
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke og gode ansættelsesvilkår, en 36 timers arbejdsuge, 6. ferieuge, omsorgsdage og sundhedsforsikring, blot for at nævne nogle af fordelene. Og så bliver du en del af en moderne IT-virksomhed med mere end 700 medarbejdere og snart 60 år på bagen.
Dit nye team består af 28 kollegaer, heraf 14 i Polen, der spænder bredt fra teamleads, produktejere, arkitekter og projektdeltagere. Vi arbejder i et højt tempo med en god fælleskabsånd, for vi skal i mål sammen! Der er masser af støtte og hjælp fra gode kollegaer og ikke mindst, så har vi det sjovt.
Ansøgning og kontakt
Er du blevet nysgerrig på at høre mere om jobbet og SDC, er du velkommen til at give Stine Elling et ring på +45 5148 1421 eller e-mail: sej@sdc.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. En motiveret ansøgning er velkommen, men dit CV kan også stå alene. Vi skal nok få snakket om din motivation for jobbet, hvis du bliver kaldt til en samtale.
