Sa­les­for­ce-udvikler eller -arkitekt


Vær med til at udvikle de bedste kundeoplevelser med Salesforce

I Arbejdernes Landsbank er vi i gang med en omfattende digital Salesforce-rejse og som vores nye kollega, vil du blive en del af vores Customer Engagement Management-team i Forretningsudvikling, der i dag består af 10 energiske og topmotiverede Salesforce-administratorer og -udviklere. 

Vi bruger Salesforce til at understøtter mange processer i vores filialer, kundeservice, marketing og andre enheder. Men vi vil mere endnu. Vi ønsker at bruge Salesforce til at skabe en mere sammenhængende kundeoplevelse på tværs af kanaler og enheder. Vi vil også gøre Salesforce til et bedre kundehåndteringsværktøj ved at forbedre og automatisere processer. 

Sammen med produkt owner, projektledere og proceskonsulenter får du ansvar for at udvikle Salesforce-løsninger, der skaber værdi for såvel medarbejdere som vores kunder. I praksis vil du få ansvar for bl.a.:

  • Levere Salesforce-løsninger til forretningen gennem projekter eller forbedringsopgaver
  • Designe, analysere, konfigurere, udviklere og deploye Salesforce-løsninger
  • Koordinere med den udvikling der sker i regi af vores leverancepartnere
  • Vurdere relevans og soliditet af eksterne leverancer
  • Bidrage med udvikling af Salesforce best practice i Customer Engagement Management-teamet
  • Sparre med kolleger i afdelingen og brugere af løsningerne om muligheder for yderligere udnyttelse af Salesforce-platformen 

Vi drømmer om en kollega til teamet der:

  • Har min. 3 års hands-on erfaring med Salesforce-udvikling
  • Forstår Salesforces datamodel og kan vælge de passende automatiseringsmetoder, f.eks. flow, apex, trigger osv. for at skabe det optimale løsningsdesign
  • Har erfaring med Salesforce-integration med andre teknologier via API, integrationsplatform eller connected app
  • Kan omsætte forretningens behov til en teknisk løsning
  • Det er en fordel, at du har erfaring med LWC, HTML, Javascript og andre programmeringssprog
  • Er analytisk i sin tilgang og arbejder struktureret og selvstændigt med dine opgaver
  • Trives bedst i et team og er nysgerrig efter ny viden og udfordringer
  • Behersker dansk i skrift og tale

Fagligt stærkt og socialt team i Forretningsudvikling

I Forretningsudvikling er vi cirka 70 fagligt stærke og engageret medarbejdere og holder til i Glostrup – kun 3 minutters gang fra Glostrup Station – indtil vores nye hovedkontor er bygget færdigt i Sluseholmen. Vi lægger vægt på et stærkt samarbejde, værdiskabelse, og i et godt socialt miljø. 

Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads

Arbejdernes Landsbank har de mest engagerede medarbejdere i sektoren, og det understøtter vi på flere måder:

  • Vi prioriterer udviklingsmuligheder gennem kurser, efteruddannelse og e-learning, som løbende opdateres med relevante og spændende forløb. Særligt for din rolle, vil du løbende blive certificeret og få erfaring med og udvikling indenfor mange forskellige cloud moduler i Salesforce-platformen fx Financial service cloud, marketing cloud, experience cloud og CRM analytics
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af Danmarks 25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads i 2021 (FW Insight rapport).
  • Vi tilbyder en god pensionsordning, ekstra ferieuge, 5 omsorgsdage, ekstra ferietillæg, bonusordning samt sundheds- og tandforsikring.
  • Vi udlever vores værdier i hverdagen i form af ordentlighedforretningsansvarfællesskab og åbenhed. Det gælder over for medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.

Vi ser frem til at modtage dit CV senest d. 17. februar.

Det er frivilligt om du vil sende en motiveret ansøgning, og vi inviterer til samtaler løbende. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at chef for Customer Engagement Management-platformen Wen Ma på tlf. 40 42 02 18.


Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank er en bank i sund udvikling. Vi bygger på et unikt socialt fællesskab, høj etik og stærk faglighed i hele organisationen. Vi er en bank, hvor det er let at få medindflydelse, og hvor et sundt og udviklende arbejdsmiljø går hånd i hånd med ambitionen om at drive en af landets bedste banker – til gavn for kunderne, bankens forretning og medarbejderne.

Vi har en solid økonomi og er blandt Danmarks 6. største pengeinstitutter med ca. 350.000 kunder. Banken er repræsenteret med 61 filialer over hele landet, samt 6 Erhvervscentre incl. Lokal erhverv og beskæftiger ca. 1.100 medarbejdere. Kundegrundlaget er privatkunder, mindre og mellemstore erhvervsvirksomheder, foreninger og faglige organisationer.

Gem job