IT-ko­or­di­na­tor søges til hånd­te­ring af Service Request (Genopslag)

Kan du se dig selv i en hverdag fyldt med spændende og forskellige opgaver, som vil give dig en bred berøringsflade med opgavestillere fra hele Region Syddanmark, og hvor du samtidig kan holde en god balance mellem arbejde og fritid?
Vi søger en IT koordinator til Leverancekoordineringsteamet, som i dag består af 3 medarbejdere, forhåbentlig snart 4. Teamet arbejder med en bred vifte af opgaver, som alle handler om koordinering af IT Service Requests.

Bliv en del af leverancekoordinator-teamet

Organisatorisk bliver du en del af Serviceleverancer i Regional IT, hvor ca. 28 kolleger byder på stor faglighed, der går hånd i hånd med godt samarbejde og engagement. Vi er organiseret i 7 teams, hvor du vil blive en del af leverancekoordinationsteamet, som arbejder med koordinering af IT Service Request, herunder serverbestillinger, netværksopgaver samt opgaver knyttet til it-indkøb. Opgaverne kommer fra hele organisationen, så du kommer i berøring med mange forskellige opgavestillere og får dermed et godt indblik i sundhedsvæsnets mange facetter og funktioner.

Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med et bredt udsnit af kollegaerne fra Regional IT (RIT), både i eget funktionsområde, men også med vores IT-arkitekter, Forvaltningen, Supportcentret, Infrastruktur, samt i Netværk og Operationel sikkerhed.

Leverancekoordinatoren har ofte en direkte kontakt til vores mange it-leverandører, da vi hjælper med afklaring af de tekniske detaljer, som vores opgavestillere ikke altid kender til. Du får derfor en proaktiv rolle med at sikre fyldestgørende indhentning af informationer, før opgaverne sendes videre til interne teknikere til eksekvering. Det er også leverancekoordinatoren, som følger op i sidste ende på at alt er leveret, som det skal, før vi sætter noget i produktion.

Dine opgaver:

  • Afklare nye requests (ønsker om nye systemer eller opgradering af eksisterende systemer; primært på Server platform) ift. om nødvendig information er på plads til at kunne bygge/opgradere systemet.
  • Facilitere at opgavestiller/kunden får den rigtige rådgivning omkring mulige løsninger på deres requests (inddrage nødvendige teknikske teams ift. systemafklaring)
  • Afdække at forhold omkring et givet system er it-mæssigt etableret og dokumenteret i henhold til gældende retningslinjer forud for idriftsættelse, og hvis det ikke er gældende, vejlede forvalter/systemejer om forhold, der skal bringes i orden
  • Indgå i dialog med eksterne leverandører i forhold til:
    • Detaljer omkring levering af Service Request[AF1] s, herunder afklare krav til bestykning af it-udstyr samt informere om godkendte standarder.
    • Interne arbejdsgange i RIT, herunder processer og flows til understøttelse af sagerne i ServiceNow[AF2]
  • Kvalificere og estimere bestillinger/Service Requests med henblik på afklaring af forventet leveringstid samt evt. pris for levering
  • Bidrage til vidensdeling i eget team og tværs af Region Syddanmark.

Faglige kvalifikationer

  • Overordnet teknisk forståelse omkring servere og netværk (fokus på server leverancer[AF3] )
  • Praktisk erfaring med håndtering af Service Requests
  • Gerne erfaring med brug af ServiceNow eller andet ITSM-system til sagsunderstøttelse[AF4]
  • Generel forståelse for og indsigt i it-sikkerhedsmæssige principper
  • Evner at facilitere møder med tekniske ressourcer internt såvel som eksternt med henblik på tilvejebringelse af løsningsforslag

Personlige kvalifikationer

  • Detaljeorienteret, grundig og kvalitetsbevidst i sin opgaveløsning
  • Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner
  • Har god situationsfornemmelse ift. opgavers væsentlighed og vigtighed.
  • Kan strukturere og prioritere opgaver efter givne kriterier.
  • Har gode samarbejdsevner og bidrager med godt humør

Kom ind i et fagligt stimulerende miljø – med plads til et liv ved siden af

I Regional IT lander du i en organisation med godt 320 medarbejdere, der er i en positiv udvikling, og hvor vi beviser vores værd – hver eneste dag. Vi tilbyder et varierende og udfordrende job, hvor vi er optaget af at levere god service og ydelser til vores kunders tilfredshed.

Efter oplæringsperiode er der også mulighed for hjemmearbejdsdage – op til 2-3 dage om ugen.

Region Syddanmark er med sine mere end 25.000 ansatte en af Danmarks største arbejdspladser. Forretningsområderne dækker sundhed, psykiatri- og socialområdet, administrative enheder samt regional udvikling. Regional IT er den centrale IT-drift organisation i Region Syddanmark. Dertil kommer yderligere ca. 300 IT-medarbejdere, der er ansat på sygehusene.

Vilkår

Dit arbejdssted er Regionshuset, Damhaven 12, 7100 Vejle. Der er tale om en fuldtidsstilling (37 timer ugentligt). Løn og ansættelsesvilkår er i forhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt.

Din ansøgning

Der er ansøgningsfrist den 6. Februar 2023. Første samtalerunde forventes afholdt den 10. Februar 2023 og anden runde forventes afholdt den 20. Februar 2023. Kandidater der går videre til 2. samtalerunde, vil skulle udfylde tests, som de får en telefonisk tilbagemelding på inden 2. samtale

Er du interesseret?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Steffen Frank Nielsen på tlf. 20456198.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Gem job