It-for­ret­nings­kon­su­lent med hang til god kol­le­ga­ser­vi­ce søges til vores Ser­vi­ceDesk


Vi søger

En medarbejder, der trives i et it-miljø, hvor der er rigtig mange opgaver, der skal holdes styr på. Du er selvfølgelig serviceminded og ser det som din vigtigste opgave at hjælpe brugerne og dermed være med til at sikre, at vores afdeling bliver set som en god og kompetent samarbejdspartner i resten af organisationen. Derfor skal du kunne kommunikere med kolleger på alle niveauer – både i og udenfor afdelingen. Endelig er det vigtigt, at du har en god systematisk sans og kan holde orden og struktur i opgaverne.

Jobbet

I vores lokalafdelinger, kontaktcenter og forbundshus har vi mange varierende it-udfordringer, der skal løses. Du vil indgå som en del af ServiceDesk, der er et team af it-forretningskonsulenter og supportere med fokus på at hjælpe brugerne med bl.a. optimeringen af Microsoft Dynamics 365, CRM- og Modulusløsninger.

I dagligdagen vil du agere 2nd level for vores brugeres henvendelser, der kan være konkrete problemstillinger med brugen af systemet. Gennem dialog med brugeren, sikrer du dig en grundig forståelse af problemstillingen, som du enten hjælper brugeren videre med, eller tager ansvaret for at overbringe til vores leverandør med henblik på udbedring.

Du får følgende ansvarsområder:

  • Hjælpe Dansk Metals medarbejdere med support, herunder besvarelse af mails og telefon
  • A-kassesupport
  • Bistå med hjælp til forskellige it-optimerings- og udviklingsprojekter
  • Deltage i test
  • Monitorering af kørende systemer
  • Leverandørkontakt
  • Vejlede brugerne i brugen af kernesystemer
  • Fejlsøgning
  • Ad hoc-opgaver.

Uddannelse og erfaring

Du har arbejdet i en a-kasse og kender processer og arbejdsgange indefra, har baggrund hos en it-leverandør som tester eller som supporter eller lignende erfaring.

Vi forventer, at du har gode danskkundskaber i både tale og skrift.

Det er en fordel, at du har:

  • kendskab til Microsoft Dynamics 365, CRM og Modulus
  • deltaget i strukturerede test
  • erfaring med Office 365
  • stor it- og forretningsforståelse og er i stand til at kommunikere med kollegerne
  • Brancheerfaring.

Profil

For at matche jobbet og kulturen hos os forventer vi, at du er åben og serviceminded. Du skal være god til at holde fokus og prioritere opgaver, da der til tider kan være tryk på og rift om din opmærksomhed. Jobbet kræver, at du kan arbejde selvstændigt i perioder, være en god holdspiller, og er god til at inddrage dine kolleger i problemløsninger.

Vi tilbyder

  • Et spændende og afvekslende job i et dynamisk miljø
  • Et professionelt samarbejdsklima
  • Gode muligheder for udvikling og efteruddannelse
  • Gode løn- og ansættelsesvilkår
  • Et uformelt arbejdsmiljø.

Organisatorisk vil du være placeret i It-afdelingen, men meget af tiden vil du arbejde tæt sammen med kolleger i andre områder, som har faglige- og a-kasseforretningsdriftsopgaver baseret på Modulus.

Ansøgningsfrist

Fristen for ansøgning er mandag den 13. februar 2023 kl. 12.00.

Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

Kan du genkende dig selv i denne annonce, så send os straks din ansøgning og CV på mail til jobansogninger@danskmetal.dk.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte it-chef Søren Præst, tlf. 33 63 22 87.

Gem job