IT Customer Service Agent


Om os | Bliv en del af vores IT Support crew

I vores team er vi optaget af kundeværdi og Service. Vi er optaget af feltet mellem information og teknologi og mødet med kunden/brugerne.

Velkommen ombord, vi har boarded flyet med 8 gode kollegaer og fremtidige virtuelle agenter i teamet.

Vi har en særlig IT-organisation, hvor alle ITIL-roller besiddes af fuldtidsstillinger, og en hær af enormt dygtige og cool IT-kollegaer – mennesker og kompetencer kombineret med den seneste tooling (Service Now) og scalerbar AI chatbot – så er hér en innovativ stilling indenfor IT Customer Service.

Vores mission er, at vores kunder/brugere, interne som eksterne medarbejdere, er glade og tilfredse og kan udføre deres arbejde og søger os for rådgivning.

Om jobbet | Vær med til at skabe og implementere den ultimative fremtid for IT-kundeservice

Du kommer lige i retten tid til at være med til at implementere og skabe den bedste fremtid for IT-kundeservice for interne og eksterne kunder.

Vi opbygger, optimerer, forandrer og automatiserer opgaver, så vores IT-specialister får arbejdsro, tid til fordybelse og udvikling, da vi løser alt, hvad vi kan ud fra Standard Operating Procedures. Viden, kundetilfredshed og understøttelse af vores strategi og god kundekontakt er vores motivation.

IT Customer Service leverer værdi til vores interne og eksterne kunder, hvad enten vi er direkte eller indirekte involveret. 
Vi arbejder 7 dage om ugen, i tidsrummet 05-23. Under hele din oplæringsperiode indgår du kun i den første vagtperiode på dagholdet (06-18), så du ikke skal stå alene uden at være klædt grundigt på. Det tager tid at lære alle vores kunder at kende, deres behov, og vores systemer og infrastruktur. 

Med tiden vil du få endnu flere arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at specialisere dig og få dybere kendskab til vores kollegers behov, CPH-handlere, lejere ude i terminalerne og andre potentielle kunder.

Dine primære arbejdsopgaver er at varetage alle kundehenvendelser fra CPH-kollegaer internt, vores samarbejdspartnere og kunder. Ansvaret ligger i at yde god kundeservice, og sikre at alle oplever de er hjulpet godt videre.

IT Customer Service arbejder rolle- og skills baseret indenfor personlig betjening ved kundehenvendelser, chat- og telefonisupport, sagsløsning samt bistand i terminalerne.

Hvordan bliver du en succes i rollen | Oversætter fra IT-sprog til ”noget alle forstår”

Besidder du en almen IT-faglighed, et godt gen for kundeservice, går den ekstra mil for at sikre kundeoplevelsen og er du god til at omsætte IT-sprog til ”noget alle forstår”?

Er du god til chat-funktioner og effektiv til at søge svar og løsninger til requests, kender til ITIL, support- og automatiseringsprocesser, og ved hvad compliance, ISO 27001 og GPDR er?

Kommer du fra andre funktioner hvor IT har været en større del af din dagligdag, eller du har en stor interesse for IT og er motiveret af at assistere andre, så kunne denne stilling være noget for dig. Vi lærer dig alt du skal vide om support og lufthavnen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og give dig boardingkort til IT Customer Service og den absolut fedeste IT-afdeling, hvor vi har det sjovt, faglighed når nye højder og ærekærhed, sikkerhed og compliance er i fokus.

I den første måned vil du

  • Møde dine nye kolleger og finde ud af hvilke roller de har.
  • Blive komfortabel med de daglige opgaver i afdelingen og IT-organisationen.
  • Deltage i CPH’s introduktionsdag for alle nye CPH’ere

I løbet af de første tre måneder har du

  • Et mere klart billede af den rejse CPH og IT er på, og den impact du har som Customer Service Agent.
  • Opbygget en god forståelse for vores processer, opgaver og værktøjer.

I løbet af de første seks måneder

  • Behersker du nu processerne og kan supportere på en række supportområder
  • Sidder du formentlig nu med et smil på læben, klar til at bidrage til CPH og til vores passagerers rejseoplevelser.

Om Charlotte, din nye leder | Glæde, udvikling og støtte

"Det er vigtigt for mig, at alle er tilfredse og glade i teamet, da temaet har kundekontakten. Er teamet glade, yder teamet en super kundeservice og det er mantra for mig – og dermed fokus. Ligeledes er det vigtigt for mig at du udvikler dig, da jeg gerne vil holde på dig i mange år.

Jeg har din ryg, og står altid klar med support og støtte."

Om CPH | Vi tilbyder

Udover den helt særlige atmosfære bliver du en del af en familie, der hver dag engageret arbejder for at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.

Udover en god frokostbuffet, Sundhedsforsikring, pension og IT-udstyr tilbyder vi

  • Fri parkering og cykelservice
  • Fysioterapi og træningslokale, yoga, rådgivning fra træner m.v. – hvis du har interesse
  • Sundhedssikring – børn er dækket automatisk
  • Individuelle udviklingsplaner – så du bliver ved med at synes det er sjovt at være her.

Nysgerrig? | Stig ombord i dit nye job

Er du klar til at sætte kursen mod nye mål, så ser vi frem os til at få din ansøgning.

Har du spørgsmål til jobbet inden da, kan du ringe eller sende en mail til Manager Charlotte Winding Westergaard på telefon 5365 8262 eller mail charlotte.westergaard@cph.dk.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Velkommen til CPH IT

Vi udvikler, vedligeholder og sikrer det tekniske og digitale fundament for CPH således vi sikkert kan få fly og passagerer afsted.

Fra klassisk infrastruktur, til applikationer, til radarer og øvrige lufthavnssystemer har vi i IT en hånd med i alle CPH’s processer og arbejder fokuseret for at gøre hverdagen så let og god som muligt for alle vores kollegaer og de mange partnere CPH har.

Vi har et stort ansvar i at støtte alle vores kollegaer med at levere en sikker lufthavn, der overholder alle de mange regulativer vi er underlagt ved hjælp af teknologi.

Vi skaber rammerne, så du kan lykkes

I CPH er arbejdsdagen både udviklende og afvekslende. Vi arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper kolleger, uanset om de arbejder i CPH eller i en af de mange andre samarbejdspartnere i Lufthavnen. Der er fleksible arbejdsvilkår, fokus på trivsel, en god kantine og andre medarbejdergoder, som ex gode rabatter. 

CPH er som arbejdsplads med garanti ’one of a kind’ – et lille samfund, som skaber fremtidens lufthavn. 

Vi skaber værdier sammen 

Siden 1925 har vi udviklet lufthavnen i takt med de konstante forandringer, der sker i verden omkring os. Det gælder også nu, hvor vi skal skabe fremtidens Lufthavn, som binder Danmark sammen – og bringer verden tættere på os alle sammen. 

Vi bidrager til, at rejser og fragt af varer skaber økonomisk vækst og arbejdspladser. Samtidig har vi blikket fast rettet mod at omstille lufthavnen til mere bæredygtig drift og nye brændstoffer, der gavner klimaet. Det sker i tæt samarbejde med vores passagerer, partnere og omgivelser og med respekt for det lokalsamfund, vi er en del af. 

Derfor har vi brug for de allerbedste kræfter på holdet. Vi håber, du vil være med. 

Let’s travel together to a better tomorrow.

Om CPH

CPH ejer, driver og udvikler Roskilde Lufthavn og Københavns Lufthavn. I tæt samarbejde med myndigheder og kunder er opgaven at styrke Danmarks tilgængelighed til verden, fremme den bæredygtige rejse og yde den bedst mulige service til passagerer, flyselskaber og de mange virksomheder, der opererer i CPH.

Gem job