Ser­vi­ce­de­sk konsulent med kun­de­fo­kus


Sætter du en ære i at være dine kunders Trusted Advisor? Er det naturligt for dig at sikre den rette rådgivning og kommunikation - samt tage ansvar for at opgaverne ikke slipper dine hænder, før de er løst? Så er du muligvis vores kommende kollega.

Da en af vores Servicedesk kolleger har fået muligheden for nye og spændende udfordringer i Forca, leder vi efter en kollega, som har en bred IT-viden og er serviceminded af natur.

Dine primære opgaver vil være:

  • 1st og 2nd level IT-support af Forcas medarbejdere og kunder, både telefonisk og fysisk
  • Klargøring af IT-udstyr til brugere
  • Foretage indkøb hos relevante leverandører, herunder Dell
  • Support af Windows inkl. Windows Server og AD, Office-pakken, M365, Adobe, Sharepoint, SCCM, printere og print-server, diverse line of business services, herunder Portaler, Apps m.m.
  • Support af AV-udstyr i mødelokaler, auditorium osv.
  • Hyppige besøg hos Forcas kunder for at hjælpe med IT-support -og sparring
  • Håndtering af kompleks rettighedsstyring. Både via AD, men også direkte i diverse applikationer og services

Et kompetent og humoristisk team

Du bliver del af et team på seks kollegaer, der stiller krav til kvalitet og rettidighed, og som sammen dækker åbningstiden fra kl. 7.00 til 17.00. Forcas Servicedesk har ansvaret for at hjælpe alle brugere - interne som eksterne - og vores mål er at løse deres problem så hurtigt som muligt og altid af høj kvalitet. Alle henvendelser vedrørende fejl, driftsproblemer, bestillinger og supportrelaterede spørgsmål sker gennem Servicedesk - enten via en ticket, telefonisk eller som besøg i vores Drop-in.

Vi holder til i dejlige omgivelser i Tuborg Havn, Hellerup, og vores kunder er placeret inden for en radius af tre kilometer.

Du er positiv, ser muligheder og er serviceminded

Vi forestiller os, at du har en uddannelse som datatekniker, IT-supporter eller anden relevant uddannelse, samt mindst tre års erfaring fra en lignende stilling. Du har godt kendskab til Servicenow inkl. ITIL, Windows og generelt en rigtig god IT-forståelse. Det kan desuden være en fordel at have kendskab til telefoni, herunder Trio kontaktcenter. Du har en naturlig lyst til at følge udviklingen inden for IT-faget, som vi bakker op om.

Som person er du:

  • En teamplayer. Du siger vi og trækker din del af læsset. Du er vant til at færdes i en uformel organisation, hvor det er naturligt at dele information.
  • Proaktiv og idérig. Du er kreativ og ser muligheder i hverdagen, som hjælper til optimering og effektivisering af processer
  • Serviceminded. Du er positiv og i øjenhøjde, når du rådgiver og hjælper andreDu kan samarbejde og skabe en bred kontaktflade. Du sætter en ære i at yde god service og at få løst problemerne til interne samt eksterne kunders tilfredshed. 
  • Empatisk. Du forstår andre mennesker og lytter, når du rådgiver dine kunder til den rette løsning.
  • Struktureret. Du har stærke skriftlige kompetencer og er god til at dokumentere. Vi er i gang med at definere, implementere og dokumentere en række processer, hvilket stiller høje krav til din evne til at sikre dokumentation af alt vi leverer og hvordan 
  • God til at holde hovedet koldt og bevare et godt overblik - også når der er travlt

Du er flydende i dansk skrift og tale.

Vi glæder os til at høre fra dig

Send os din ansøgning eller kontakt IT-driftschef Christian Bølling på telefon 31 63 43 72 eller mail cbg@forca.dk, hvis du har spørgsmål.

Gem job