
IT-specialist på SharePoint Online og Microsoft365
Vil du være en del af et ambitiøst squad, der har ansvaret for Intranet og samarbejdsværktøjer i Jyske Bank og dermed sikre, at dine knap 4500 kolleger kan holde sig internt orienteret og samarbejde bedst muligt, uanset placering og enhed? Hvis du derudover - lige som os – har et højt fokus på eksekvering og koordinering, så er det dig vi gerne vil have, som vores nye kollega.
Jobbet
Som specialist i vores Squad ”Samarbejdsværktøjer”, vil du indgå i et ungt og fagligt dygtigt team, som har teknisk ansvar for Intranet og samarbejdsværktøjer i Jyske Bank.
Omdrejningspunktet for squad’et er Microsoft365, og vores nye Intranetløsning er baseret på SharePoint Online. Teamets leverancer sker i samarbejde med eksterne partnere – JN Data og Bankdata.
Vi har ansvaret for at levere Microsoft365 til banken, lige som det er vores opgave at medvirke til udvikling af løsninger, arkitektur og design samt at sikre stabil og sikker drift. Vi er risikoejer på løsninger og har bl.a. ansvaret for at vi opfylder krav til IT-sikkerhed og compliance, sikrer change håndtering og kontrollerer håndtering af sårbarheder.
Udover Microsoft365 har squad’et også ansvaret for Office-pakken, og vi udvikler .Net-løsninger til Office og automatisering af opgaver i Microsoft365.
Derudover har vi ansvaret for AV-løsningerne i mødelokaler og Digital Signage i bankens afdelinger.
Endelig omfatter vores ansvar også den samlede IT klient platform, printløsninger, applikationer, som anvendes i koncernen, netværk samt platforme til UC, som omfatter telefoni, kontaktcenterløsninger og videokonferenceløsninger.
Følgende vil blive en del af dit arbejde:
- Du vil både fungere, som driver og deltager i små og store opgaver
- Du deltager i alle teamets aktiviteter, så du hele tiden er opdateret på udvikling og beslutninger, der kan påvirke dine igangværende og kommende opgaver
- Du vil skulle igangsætte, koordinere og rapportere på igangværende opgaver og projekter – herunder også rapportere på fremdrift
- Du har et tæt samarbejde med eksterne leverandører og samarbejdspartnere.
Vi er i afdelingen 100% dedikerede i forhold til at arbejde agilt, og med fokus på værdiskabelse. Derudover er vi en humørfyldt samling af meget kvalificerede udviklere, teknikere og administrative specialister. Tempoet er til tider højt, men løbende prioritering og korte sprints sikrer, at vi altid arbejder med det rigtige.
Din profil
Vi forventer, at du har en stor erfaring med Microsoft365, og i særdeleshed med SharePoint Online i større organisationer. Du har formentlig arbejdet som specialist eller konsulent på området gennem en årrække, og har erfaring fra større installationer. Du har arbejdet driftsorienteret med Microsoft365, men har også arbejdet med arkitekturen omkring SharePoint Online og gerne andre services i Microsoft365. Dit arbejde vil både være koordinerende og teknisk.
Du skal være god til at samarbejde, og du skal være fortrolig med at tage et stort ansvar samt stille krav til eksterne samarbejdspartnere.
Derudover forventer vi at:
- Du er en god kollega og arbejder godt, både når du har ansvaret for dine egne opgaver og når du arbejder tæt sammen med andre
- Du arbejder selvstændigt, struktureret, omhyggeligt og med høj kvalitet
- Du er hjælpsom, og kan lide en uformel stemning.
Ansøgning
Senior HR Partner, Mette Rants Andersen vil tage sig af din ansøgning.
Ansøgningsfristen er d. 11.04.2023.
Mere information
Hvis du er interesseret i jobbet, eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.
Allan Stengaard
Product Owner og Chapter Lead, Samarbejdsværktøjer
stengaard@jyskebank.dk
89 89 26 48
40 62 62 72
Martin Møller Andersen
Tribe Lead
mma@jyskebank.dk
89 89 22 31
20 41 54 36