
Service Delivery Manager
Har du talent for at levere fantastiske resultater i en organisation i fremdrift? Kan du bruge din viden i et stort dansk firma med internationale relationer og ambitioner? Brænder du for god kundeservice og høj kundetilfredshed? Så er KMD Connect afdelingen for dig!
Hvem er KMD Connect?
KMD Connect leverer rådgivning, levering og drift af professionelle samt forretningskritiske integrationsløsninger både indenfor det private- og det offentlige marked. Vi hjælper vores kunder med dataintegration, sikrer kommunikation og digitaliserer ressourcekrævende manuelle processer. Vores ambition er at vokse både nationalt og internationalt, hvor vi har vores japanske ejere NEC i ryggen. Til den fortsatte udvikling af KMD Connect søger vi en relationsskabende Service Delivery Manager, der brænder for kundedialog, kundesamarbejde og sikring af høj kundetilfredshed.
Hvorfor er denne rolle vigtig for KMD Connect?
Service Delivery Manager er organisatorisk placeret i KMD Connect Customer Support. Du vil arbejde sammen med kvalificerede specialister i teamet, som er den centrale indgang for vores kunder. Teamet stræber efter at give vores kunder den bedste værdi fra alle vores løsninger og services og fokuserer på en holistisk og sammenhængende kundeoplevelse.
For KMD Connect bygger vores Service Delivery Manager værdiskabende relationer til KMDs kunder og skaber loyale bånd mellem kunderne og KMD Connect. Du vil få en rolle som en troværdig sparringspartner for vores kunder og taler altid kundens sag i alle sammenhænge. I et tæt samarbejde med vores salgsteam vil du have ansvaret for at imødegå kundens forventninger.
I samarbejde med KMD Connects Customer Support Manager, er du med til at sikre en god serviceleverance, og du er med til at definere serviceniveauet sammen med kunden.
Hvad får du ansvaret for?
Den fornemste opgave for dig, vil være at bygge og vedligeholde en relation til vores større danske eller internationale kunder, hvor du er deres sparringspartner. Dette opnår du ved kontinuerlig tilstedeværelse og tilgængelighed, både i form af fysiske møder eller online møder med vores kunder. Det er her du bruger dine evner for samarbejde, konstruktivitet og anerkendende lytteevner.
Du har et stort engagement og en passion for service og lever op til KMDs Service Delivery Management standarder. Du bruger dine kommunikationsevner, både de skriftlige og verbale til at løse denne opgave på bedste vis. Du har en evne til at begå dig på alle niveauer i mange forskellige virksomhedstyper.
Du er den centrale indgang til service i det daglige for KMD Connects kunder, og her bruger du den erfaring, du har tilegnet dig i en kundevendt rolle, hvor det har handlet om tekniske komplicerede løsninger.
Det vigtigste for dig er, at kunderne kan få størst mulig glæde og værdi ud af KMD Connects løsninger, og det arbejder du tæt sammen med dine kolleger i KMD Connects for at opnå. Din interesse i teknologi og dine evner til at sætte dig ind i tekniske løsninger hjælper dig til at afdække og forstå kundernes løsninger. Det giver dig også muligheden for at give kunder og kolleger et kvalificeret modspil.
KMD Connect er i gang med en udvikling, hvor fokus er på at sikre en sammenhængende og holistisk kundeoplevelse, og sammen med teamet bruger du din erfaring til at have det kundevendte fokus i dagligdagen.
Din høje ansvarsfølelse giver dig lyst til at tage fuldt ejerskab over KMD Connects service governance, og håndtere og afhjælpe eskalationer. Rapporteringer og change management er også noget du tager fat på at udvikle og forbedre.
Koordinerende opgaver og aktiviteter med eksterne og interne interessenter falder dig naturligt, da du af natur er god til at netværke.
Hvilke kvalifikationer værdsætter vi hos dig?
Det vigtigste er, at du kan se dig selv bidrage og trives i rollen som den Service Delivery Manager, vi har beskrevet ovenfor.
Vi forventer, at du har erfaring i flere af de følgende punkter – og at du har lyst til at udvikle dig på de punkter, hvor du ikke har erfaring:
- Du har en særlig evne til at danne værdiskabende relationer.
- Du er lyttende og konstruktiv, og bliver sparringspartner for vores kunder.
- Du kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
- Du har erfaring som Service Delivery Manager eller Service Delivery Consultant i it-branchen.
- Meget gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner.
- Du besidder evnen til at kommunikere på alle niveauer.
- Interesse i teknologi og tekniske løsninger.
- Erfaring med ITSM-systemer foretrækkes.
- Indsigt i IT-kontrakter, SLA-rapportering og fakturering.
- Solid forståelse for økonomi og forecasting.
Vil du vide mere?
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Heidi Byrialsen, Customer Support Manager i KMD Connect på +45 20616334.
På career.kmd.net kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.
I forbindelse med jobbet vil der være kontakt til en stor og varieret kundebase, hvor velkendt teknologi vil blive kombineret med de nyeste tiltag indenfor branchen. I jobbet er der en høj grad af medindflydelse, idet teamet i fællesskab vil medvirke til at finpudse vores løsnings-setup, så vi hele tiden forbedrer vores løsninger til vores kunder.
Ansøgningsfristen er onsdag d. 29. marts 2023. Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os retten til at ansætte når vi har fundet den rette kandidat. Derfor opfordrer vi til, at man sender sin ansøgning og sit CV hurtigst muligt – vi ser frem til at høre fra dig!
Om KMD
KMD er den største danskbaserede it-virksomhed som udvikler og leverer software, løsninger og IT-tjenester primært til Danmarks offentlige og finansielle sektor og med et voksende fodaftryk i den private sektor og i Norden. Vores unikke domæneviden, pålidelighed og tilgang til sikkerhed og driftsstabilitet gør, at KMD i dag er en af de mest anerkendte og benyttede leverandører i den danske it-branche.
KMD’s løsninger er med til at effektivisere processer og skabe bedre service for kunder hver dag hele året rundt. Vores systemer håndterer eksempelvis udbetalinger af løn og sociale ydelser. I alt bliver det til cirka 400 mia. kroner om året, hvilket svarer til mere end 20 % af Danmarks BNP.
KMD-koncernen har en årlig omsætning på 4,8 mia. kroner og har omkring 2.600 ansatte. KMD's hovedkontor er i Ballerup, men har også kontorer i Odense, Aarhus og Aalborg. Derudover har KMD også medarbejdere i Polen, og hos samarbejdspartner i Indien.
KMD er ejet af NEC - en global leder inden for integration af banebrydende IT og netværksteknologier, der gavner virksomheder og mennesker over hele verden. NEC beskæftiger mere end 100.000 mennesker globalt. KMD's størrelse betyder, at vi tilbyder en stor variation af faglige udfordringer og et unikt fagligt miljø. Med stor knowhow indenfor komplekse arbejdsområder og kompetente, ambitiøse og ikke mindst innovative medarbejdere står KMD over for en international rejse med NEC. I KMD forsøger vi ikke kun at leve op til vores kunders forventninger, men stræber mod at overstige dem.
I KMD forventningsafstemmer vi med vores medarbejdere gennem målaftaler og løbende dialog. Det bidrager til den gensidige tillid, det kræver for at give vores medarbejdere frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til at være dem, de er. KMD er en virksomhed i forandring, hvor tempo, agilitet og ukendte parametre er hverdag.
